Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@08:16:37 GMT

تراکتور در ورزشگاه خانگی خود میزبان است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۴۴۹

تراکتور در ورزشگاه خانگی خود میزبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتور فردا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم صنعت نفت آبادان است. این بازی قرار است در استادیوم شهید سردار سلیمی ورزشگاه خانگی تیم تراکتور واقع در بنیان دیزل برگزار گردد.

مسوولان باشگاه تراکتور تصمیم گرفتند مسابقات بدون تماشاگر در ورزشگاه خانگی برگزار کرده و  و هر موقع امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ممکن شد، به ورزشگاه یادگار امام نقل مکان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در حال حاضر بخشی‌هایی از ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز همانند رختکن‌ها در حال بازسازی است و تنها تیم ماشین‌سازی فعلا از این ورزشگاه استفاده می‌کند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان تراکتور سردر سلیمانی یادگار امام بنیان دیزل تراختور نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت تراکتور تا پایان فصل رایگان شد

به گزارش ورزش سه، محمدرضا زنوزی در ضیافت افطار امروز خود اعلام کرد که تا پایان فصل دیدارهای تیم تراکتور به صورت رایگان خواهد بود و هواداران این تیم بدون بلیت می‌توانند بازی را تماشا کنند.

زنوزی این هفته هم بازی تیمش را برای خیرات همسر خود رایگان کرده بود و حالا هواداران تراکتور فرصت این را خواهند داشت تا حضور پرشورتری داشته باشند.

این در حالی است که با رایگان شدن تماشای بازیهای تراکتور، هواداران این تیم امکان بیشتری برای تماشای بازی تیم محبوب خود خواهند داشت.

بازی خانگی بعدی تیم تراکتور در مقابل سپاهان خواهد بود و حالا هواداران این تیم احتمالا بازی را در این دیدار پر خواهند کرد.

تراکتور یک بازی حساس خانگی دیگر برابر استفلال خواهد داشت.

این اقدام در شرایطی انجام شده که بلیت شهرآورد در بهترین جایگاه با بهای ۳۵۰ هزار تومان فروخته شده بود.

دیگر خبرها

  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • تراکتور میزبان ذوب‌آهن شد/ مس میهمان هوادار
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • زنوزی وعده ساخت تراکتور قوی‌تر در فصل آینده داد؛ بازی‌های خانگی در تبریز رایگان شد
  • بازی‌های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است
  • بازی های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • بلیت تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • استقلال ملاثانی به دنبال بازگشت به ریل پیروزی
  • سفر چند ساعته مدیرعامل استقلال به تبریز برای چه بود؟