Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@08:22:32 GMT

بارش شدید باران در نیمه شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۶۴۵۵

بارش شدید باران در نیمه شمالی کشور

صادق ضیاییان، اظهار کرد: امروز (۲ آبان) با عبور امواج تراز میانی، در ارتفاعات استان‌های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با نفوذ جریانات شمالی از بعدازظهر فردا و سه‌شنبه (۳ تا ۴ آبان)، کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور و بارش شدید باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، برخی نقاط آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه (۵ آبان) نیز در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش مورد انتظار است، یادآور شد: بارش در ارتفاعات البرز به‌صورت برف خواهد بود و دریای خزر نیز طی این مدت مواج ‌پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: طی سه روز آینده در برخی نقاط هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و سواحل دریای عمان رگبار و رعدوبرق ‌پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳ آبان) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۴ آبان) نیمه ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ آبان) اهواز با بالاترین دما، ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان‌ کشور است همچنین ‌طی این مدت پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهرکرد به ۲- و ۳- و دمای هوای همدان به نیز به ۰ و ۱- درجه سانتیگراد برسد.

47231

کد خبر 1566513

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان هواشناسی محیط زیست بارش برف باران درجه سانتیگراد پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز یکشنبه ۲۷ اسفند نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز دوشنبه نیمه ابری - از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد و در غرب استان با بارش پراکنده (در ارتفاعات غربی با بارش باران و برف) خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان روز سه شنبه در غرب استان ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده (در ارتفاعات مه‌آلود با بارش باران و برف) و وزش باد و در مناطق مرکزی و شرقی استان: نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران و برف در ۷ استان ؛ امروز | سامانه بارشی جدید در این روز وارد کشور می‌شود
  • باران در تهران از بعدازظهر امروز | بارش پایتخت تا چه روزی ادامه دارد؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان/ بارش‌ شدید باران در راه این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ بارش باران از امروز در این مناطق
  • سامانه بارشی امروز از این منطقه وارد کشور می شود | روز اول فروردین کدام استانها باران می بارد؟
  • هواشناسی ایران| ورود سامانه بارشی جدید به کشور / کدام استان‌ها بارانی خواهد بود؟
  • آسمان خراسان‌شمالی سه‌شنبه بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / بارش باران
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • وزش باد شدید و وقوع کولاک در ارتفاعات زنجان پیش بینی شد