Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش از گرفته شدن مجوز های لازم برای واگذاری استقلال و پرسپولیس می گوید.

حمید سجادی، وزیر ورزش، در پاسخ به سوالی درباره آخرین جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس تهران اظهار داشت:

اگر اراده‌ای باشد، شرایط و مقدمات کار فراهم است که پرسپولیس و استقلال را در عرض دو تا سه ماه شروع به آغاز کار واگذاریشان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم؛ وی تصریح کرد:

الان سربسته به شما می‌گویم دستورات و مجوزهای کار را گرفتم و اراده‌اش هم وجود دارد و به زودیِ زود خبرهای خوبی را به هواداران دوباشگاه محبوب و پرطرفدار کشور درباره بحث واگذاری دوتیم خواهیم داد.

سجادی خاطرنشان کرد:

چون ما در مجموعه وزارت ورزش قرار براین است تا اقدامی اجرایی نشده اطلاع‌رسانی نشود از معاونین خواسته‌ام تا اقدام عملی و اجرایی صورت نگرفته اطلاع‌رسانی صورت نگیرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد:

همیشه از من سوال می‌شود طرفدار کدام تیم، قرمز یا آبی هستی من طرفدار همه باشگاه‌ها هستم و برای این دو تیم پر طرفدار کشور هم احترام قائل هستم.

سجادی عنوان کرد: 

در رأس امور ورزشی تیم‌های ملی ما هستند و در حوزه باشگاه‌ها ما بایستی بی‌طرف باشیم اما وظیفه ما است و از تریبون تسنیم استفاده کرده و به طرفداران دوتیم استقلال و پرسپولیس و البته سایر تیم‌های کشور که می‌خواهند تحت حمایت دستگاه ورزش باشند اعلام می‌کنم وظیفه ماست هرکدام از این تیم‌ها نیاز به حمایت دارند کاری جز این حمایت از آنها نداریم.

وی ادامه داد:

به طور اخص دو تیم سرخابی که سوال کردید شرایط خوبی فراهم شده و هواداران منتظر خیلی خوب از وزارت ورزش و جوانان از این دو تیم باشند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد حامد لک خطاب به عبدالله ویسی: به شما مدیونم گواردیولا! خشم مورینیو بر سر بازیکنان رم: حتی در سری ب هم نمی توانید بازی کنید کریستیانو رونالدو: با بردن عناوین در منچستریونایتد، دهان منتقدانم را می‌بندم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز