Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چندی پیش مأموران پلیس پایتخت با استعلام پلاک خودروی تیبای سفید رنگ متوجه شدند که این خودرو چند روز پیش به سرقت رفته است. با مشخص شدن این موضوع بلافاصله عملیات متوقف سازی خودوری سرقتی آغاز شد. مأموران در اولین اقدام به راننده خودوری تبیا دستور توفق دادنداما مرد جوانی که پشت فرمان نشسته بود بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حساسیت ماجرا و سرعت بسیار زیاد  خودروی تیبا مأموران پلیس آگاهی برای حفظ جان شهروندان اقدام به تیراندازی به سمت خودروی تیبا کردند. با این حال سارق به فرار خود حتی در مسیر مخالف خودروهای دیگر ادامه داد تا اینکه عرصه را به خود تنگ دید در اتوبان آزادگان خودرو را به حال خود رها کرد و با پای پیاده به فرار خود ادامه داد.

مأموران پلیس آگاهی دست از کار نکشیدند با تعقیب سارق فراری موفق شدند وی قبل از اینکه موفق به فرار شود دستگیر کنند.  

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی اخبار حوادث پلیس آگاهی سارق سرقت خودرو خودروی سرقتی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما بازار آزاد همسر سپهر حیدری دنیا جهانبخت ریحانه پارسا قیمت دلار مهناز افشار سحر قریشی مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟

فرمانده انتظامی بندرعباس، از فوت سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس سرهنگ عباس علی یاری، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز دوشنبه، 3 اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بة‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟