Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@01:06:37 GMT

مهدی طارمی: روز خوش‌شانسی من بود!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۰۶۷

مهدی طارمی: روز خوش‌شانسی من بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ستاره بوشهری پورتو روز فوق العاده ای را برابر توندلا گذارند. مهدی طارمی در این دیدار ضمن هت تریک برابر تیم میزبان، توانست در دقیقه ۲۸ با تیزهوشی و یک توپ ربایی سریع، باعث اخراج مدافع توندلا شود و در ادامه کار پورتو نیز برابر حریف ۱۰ نفره راحت تر شد.

طارمی پس از این بازی توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد که از هت تریک برابر توندلا خوشحال است. طارمی در گفتگوی تلویزیونی پس از این بازی گفت: من همیشه با تمام توان برای تیم بازی می کنم و امروز روز خوش شانسی من بود. من سه گل به ثمر رساندم و خیلی خوشحالم.

مهاجم ایرانی پورتو معتقد است که این تیم هیچ دیدار آسانی در پیش ندارد و آنها محکوم به پیروزی در تمامی دیدارها هستند. طارمی در این خصوص گفت: همه بازیها برایمان مهم هستند چرا که ما پورتو هستیم. از هوادارانی که به اینجا آمدند و از تیم حمایت کردند تشکر می کنم ضمن اینکه از همه کارکنان باشگاه پورتو نیز قدردانی می کنم.

طارمی در پایان اضافه کرد: بعد از دیدار لیگ قهرمانان و پیروزی بر میلان، دیدار دشواری در پیش داشتیم. این بازی برای ما بسیار مهم بود، زیرا بعد از دیدار لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی داشتیم و به آن رسیدیم.

۲۵۸ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی لژیونر فوتبال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند