Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی رضایی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری از انعقاد تفاهم نامه همکاری با فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: ایجاد وفاق ملی درسطوح مختلف اجتماعی برای دستیابی به ضریب بالای امنیت اجتماعی، ایجاد جامعه سالم با کاهش جرائم و مفاسد اجتماعی، توسعه مشارکت شورا‌های اسلامی استان در فعالیت‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین ایجاد بستری مناسب جهت همکاری‌های نیروی انتظامی استان با شورا‌های اسلامی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معرفی تعدادی از اعضای شورا‌های اسلامی به عنوان یاوران پلیس به نیروی انتظامی، معرفی رابط شورای اسلامی استان برای حضور در جلسات پیشگیری‌های اجتماعی و حضور ناظر شورا‌های حل اختلاف در روستا‌های بدون شورای حل اختلاف را از ضروریات مفاد این تفاهم نامه عنوان و افزود: از پتانسیل شورا‌های اسلامی و صاحبنظران و معتمدین باید بیش از پیش استفاده و تشکیل کارگروهی متشکل از افراد فوق و همچنین حضور یک نماینده از شورای اسلامی شهرستان وبخش در کارگروه‌های شهرستانی ویک نماینده از شورای اسلامی استان در کارگروه‌های استانی نیروی انتظامی برای پیشبرد مسائل فرهنگی و اجتماعی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری هم با اشاره به اینکه پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همکاری فوق از سوی شورای اسلامی استان بسیار پسندیده است گفت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پل ارتباطی بین سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی و پلیس است، همچنین سخنگوی پلیس است.

سرهنگ علی اصغر مهری تصریح کرد: در معاونت اجتماعی ما اعتقاد داریم پلیس باید پلیس اجتماع محور باشد و اگر مردم و سازمان‌ها با پلیس مشارکت نکنند پلیس به تنهایی در برقراری و حفظ امنیت موفق نیست چرا که ارتباط دو سویه بین پلیس و مردم ضروری است.

او خاطرنشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه میزان مراجعات مردمی به کلانتری‌ها و حجم کار دستگاه قضایی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگی اجتماعی انعقاد تفاهم نامه شورا های اسلامی نیروی انتظامی شورای اسلامی اسلامی استان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در استان آذربایجان غربی، جلسه رای‌گیری برای استیضاح شهردار ارومیه پس از کش و قوص‌های فراوان امروز ساعت رای سه در ساختمان شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شد.

این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ فی‌مابین اعضای شورا و شهردار برگزار می‌شد مورد پوشش خبری رسانه‌های محلی قرار گرفت.

شهردار ارومیه در این جلسه اعلام کرد که پاسخ تمامی سوالات وصول شده را به صورت کتبی تقدیم شورا کرده است.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار ترک جلسه از سوی شهردار برای آغاز رای گیری شدند.

بدین ترتیب استیضاح حسین مهدی زاده که باید به تایید دو سوم اعضای شورا می‌رسید با هفت رای از ۱۱ رای ناکام ماند و وی‌ همچنان به عنوان شهردار ارومیه باقی ماند.

خبرنگار سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229212 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است