Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:06:36 GMT

اقتدار شیمیدر قم با صدرنشینی لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۱۹۷

اقتدار شیمیدر قم با صدرنشینی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان دیدارهای هفته‌های اول و دوم از مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم شیمیدر قم در گروه دوم مقدماتی با کسب دو برد متوالی مقابل تیم‌های رعد پدافند هوایی و فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه نخست جدول ایستاد.

رقابت 16 تیم در 2 گروه 8 تیمی لیگ برتر بسکتبال

نماینده بسکتبال استان قم که در گروه دوم با تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنعت مس رفسنجان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، صنایع هرمزگان و مهرام تهران هم‌گروه است، به اتفاق مهرام دو بازی متوالی را از حریفان خود بردند اما شیمیدر به دلیل تفاضل بهتر در جایگاه نخست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که امسال 16 تیم در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند که در دو گروه هشت تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت مسابقه می‌دهند و بعد از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، رتبه تیم‌ها برای حضور در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود.

شیمیدر قم 89 –رعد پدافند هوایی 50

در بازی‌های مرحله مقدماتی که ‌در سالن بسکتبال آزادی به انجام می‌رسد، در گروه دوم تیم شیمیدر قم در نخستین بازی خود به مصاف رعد پدافند هوایی تهران رفت و در پایان یک بازی کاملا یک طرفه موفق شد حریف خود را با حساب 89 بر 50 از پیش‌رو برداشته و اولین برد این فصل را کسب کند.

در این مسابقه نوید رضایی‌فر 19 امتیاز، سینا واحدی 18 امتیاز، لمار بازیکن خارجی شیمیدر 10 امتیاز، محمد یوسف‌وند 7 امتیاز، روزبه ارغوان 7 امتیاز، رافی درغوکاسیان 6 امتیاز، سالار منجی 5 امتیاز، علی دریایی 4 امتیاز، حسن علی‌اکبری 4 امتیاز، امیرحسین آذری 3 امتیاز و ارنست زیگلر سه امتیاز برای تیم نماینده بسکتبال استان قم کسب کردند.

شیمیدر در کوارتر نخست این دیدار 25 بر 11 پیروز شد، کوارتر دوم را 21 بر 12 به نفع خود تمام کرد، در کوارتر سوم به برتری 19 بر 15 دست یافت و با احتساب برتری کوارتر چهارم این دیدار، در مجموع با اختلاف 39 امتیاز رعد پدافند هوایی را برد و به نخستین برد این فصل دست پیدا کرد.


سپاهان اصفهان 60 – شیمیدر قم 75

شاگردان مهران شاهین‌طبع دومین مسابقه خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار کردند، دیداری که با اختلاف 15 امتیاز و با نتیجه 75 بر 60 حریف اصفهانی خود را از پیش‌رو برداشتند.

در این مسابقه لمار بازیکن خارجی شیمیدر قم پرفروغ ظاهر شد و به تنهایی 34 امتیاز به ارمغان آورد، ضمن اینکه نوید رضایی‌فر با 17 امتیاز، حامد حسین‌زاده با 9 امتیاز، سالار منجی با 5 امتیاز، امیرحسین آذری با 4 امتیاز، محمد یوسف‌وند با 3 امتیاز، ارنست زیگلر با 2 امتیاز و سینا واحدی با یک امتیاز دیگر مهره‌های امتیازآور شیمیدر در دومین مسابقه لیگ برتر برابر سپاهان بودند.

جدال شیمیدر قم با مس رفسنجان و صنایع هرمزگان

در دو هفته سپری شده از دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم مهرام تهران نیز توانست تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و رعد پدافند هوایی را مغلوب کند اما در تقابل شیمیدر و مهرام 4 امتیازی، شاگردان مهران شاهین‌طبع در شیمیدر قم به دلیل تفاضل بهتر صدرنشین گروه دوم هستند.

دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی، روزهای ششم و هشتم آبان ماه برگزار می‌شود و تیم شیمیدر قم به ترتیب باید روز ششم آبان در مقابل صنعت مس رفسنجان و روز هشتم آبان در مصاف با صنایع هرمزگان به میدان برود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم شيميدر بسكتبال ليگ برتر بسكتبال فدراسيون بسكتبال شيميدر قم مهرام سپاهان اصفهان ليگ برتر ايران فولاد مبارکه سپاهان لیگ برتر بسکتبال رعد پدافند هوایی باشگاه های کشور مرحله مقدماتی گروه دوم شیمیدر قم 4 امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!