Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در تبریز، پیروز قربانی سرمربی تیم رایکا بابل در مورد بازی ماشین‌سازی اظهار داشت: یک سری از بازی‌ها، بازی سختی است، بازی‌هایی که همه فکر می‌کنند باید با نتیجه خوبی ببری. یک مقدار هم بازیکنان از لحاظ انگیزشی پایین هستند و سخت است آنها را از نظر انگیزشی بالا ببری و همینطور تیم حریف به نظر من امروز بازی خوبی انجام داد و از نظر دوندگی بسیار دویدند و کار را برای ما سخت کردند اما به عنوان تیمی که خیلی دیر شروع کردیم، بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره عملکرد تیم در نیمه دوم توضیح داد: شما نمی‌توانید ۹۰ دقیقه تیمت را بالا نگه داری. یکی از مسائلی که خیلی روی تیم تاثیرگذار است این است که از قبل بازی شاید خود ما فکر می‌کردیم یک بازی راحت داریم اما اینطور نبود. به تیم ماشین‌سازی تبریک می‌گویم و به قاطعیت می‌گویم اگر تیم اصلی ماشین‌سازی بود ما امروز بازی راحت‌تری داشتیم. ضمن اینکه تیم ما چون دیر شکل گرفته فکر می‌کنم بازیکنان این دومین بازی بود که شاید کنار هم بازی کردند. به عنوان یک بازی تدارکاتی بود و بازیکنان از تیم‌های دیگر و طبیعتا با سبک‌های دیگر به تیم ما اضافه شدند و طبیعتا نیاز به زمان دارند که هم بتوانیم ذهنیت آنها را عوض کنیم و هم فوتبالی که مد نظر من هست را بتوانیم جا بیندازیم که بازی بکنند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریک تبریز ماشین سازی عملکرد قربانی ماشین سازی رایکا لیگ دسته یک ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.


قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.


اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار
"هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می‌نهم.

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد