Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@20:10:03 GMT

ورود محموله ۶میلیون دز واکسن سینوفارم به کشور

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۷۷۱۵

ورود محموله ۶میلیون دز واکسن سینوفارم به کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز از هلال احمر،کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه ۷ محموله ۶ میلیون دُزی واکسن سینوفارم از ۴ مهرماه تاکنون وارد کشور شده گفت: طبق تاکید معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ادامه‌دار بودن واردات واکسن کرونا از سوی هلال‌احمر، این دستگاه با همکاری خوب وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه، فرآیند وارداتش را ادامه داده و عدد محموله‌هایش را به ۳۰ رسانده، همچنان هم واردات واکسن سینوفارم را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۹۴ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن سینوفارم به کشور وارد کرده است.

همتی گفت: ما برای رسیدن به جامعه‌ای آرام و به پایان رساندن همه‌گیری کرونا در دنیا نیازمند همراهمی مردم عزیزمان هستیم، همانطور که با واکسینه کردن بخش زیادی از جامعه نظیر کادر درمان، کارمندان، سالمندان و سایر افراد به شکل محسوسی میزان ابتلا و مرگ‌ومیر را کاهش دادیم الان هم می‌توانیم با مشارکت سایر کسانی که هنوز واکسن نزده اند به شرایط مطلوب و ایده‌آل برسیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116035 برچسب‌ها جمعیت هلال احمر واکسن کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر واکسن کرونا واکسن سینوفارم هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد