Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به وزیر نفت نوشته است:

«وزارت نفت، نفت خام را به قیمت کشف شده در بورس انرژی و پس از اعمال تخفیف‌های مندرج در قانون الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی (۲)، به شرکت‌های پالایشی تحویل دهد، ضمن آن که شرکت‌های پالایشی بتوانند پس از تأمین سوخت کشور، مازاد محصولات خود (فرآورده‌های اصلی و ویژه) را به صورت مستقل به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم به شفاف شدن رویه فروش محصولات از سوی شرکت‌های پالایشی و تأمین ارز مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های توسعه و بهبود محصولات کمک شایانی خواهد نمود.»

همچنین در این نامه از وزیر نفت خواسته شده است که «موضوعاتی از قبیل قیر به دستگاه‌های اجرایی (موضوع بند ز) تبصره (۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در صورت لزوم با تنظیم قرارداد مشخص و با رعایت صرفه و صلاح سهامداران شرکت‌های ذی ربط (از جمله شرکت‌های پالایش نفت) به شرکت‌های مزبور محول شود.»

کد خبر 5334802 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار پالایشگاه نفت جواد اوجی مجید عشقی شرکت های بورسی خوراک پتروشیمی ساخت یک میلیون مسکن قیمت دلار نهضت ملی مسکن رستم قاسمی مرکز مدیریت راه های کشور صادرات غیرنفتی وزارت راه و شهرسازی گمرک ایران قیمت جهانی نفت آزادراه تهران شمال قیمت نفت محمود محمودزاده بورس تهران مرکز آمار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته