Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ملا محمد یعقوب» سرپرست وزارت دفاع طالبان در یک پیام صوتی اظهار داشت که «مقامات وزارت دفاع و کارکنان آن به درستی کارهای مربوط را انجام می‌دهند».

وی تاکید کرد که وزارت دفاع افغانستان در تلاش است تا یک ارتش مجهز با سلاح‌های پیشرفته و قوی ایجاد کند.

ملایعقوب همچنین گفت که همچنین وزارت دفاع این کشور در تلاش است تا نیروی هوایی قوی نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت دفاع طالبان گفت: «به تمام افغان‌ها اطمینان می‌دهم که ارتشی تشکیل خواهد شد که افتخار خواهید کرد و آنها خادمان واقعی برای مردم افغانستان باشند».

پیش از این نیز، وزارت دفاع طالبان اعلام کرده بود که تلاش می‌شود تا با هماهنگ سازی بیشتر، یک ارتش قوی و ملی ایجاد شود تا از تمامیت ارضی افغانستان دفاع کند

همچنین چندی قبل نیز، «مولوی فصیح‌الدین» رئیس ستاد ارتش دولت موقت طالبان در یک نشست خبری گفته بود: اخلالگران مغلوب خواهند شد و به کسی اجازه جنگ داخلی در افغانستان را نمی‌دهیم.

وی تاکید کرده بود که مشورت‌ها درباره ایجاد ارتش قوی در افغانستان ادامه دارد و در آینده‌ای نزدیک ارتش تشکیل خواهد شد./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: افغانستان طالبان وزارت دفاع یک ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل