Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:52:13 GMT

روایتی از آخرین دیدار با فریدون مشیری

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۵۲۸

روایتی از آخرین دیدار با فریدون مشیری

برنامه «قاصدک» رادیو صبا با ترکیب شعر و ترانه و موسیقی مخاطبانش را با فضایی شاعرانه همراه می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، انیسه شمس‌اللهی، تهیه‌کننده این برنامه گفت: برنامه موسیقی محور "قاصدک" ترکیبی از داستان، شعر و ترانه را با اجرای نیسم رفیعی برای مخاطبان پخش می کند. این برنامه با ترکیب شعر و ترانه و موسیقی، شنوندگان را به فضایی شاعرانه و خیال انگیز پاییزی می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخشی از برنامه به نام "مستند ماجرا" نام دارد که روز سوم آبان به مناسبت سالروز درگذشت فریدون مشیری به بررسی شعری مشهور از این شاعر اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این برنامه به شعر "کوچه" که با مطلع "بی تو مهتاب شبی، باز از آن کوچه گذشتم..." فریدون مشیری که در بین مردم مشهور است پرداخته می شود. در این مستند برای اولین بار با دکتر علی آبان (محمد علی شفایی) نویسنده کتاب "از کوچه تا پرواز"، تحلیل و گزیده اشعار فریدون مشیری" مصاحبه شده است. دکتر علی آبان در آخرین روزهای زندگی فریدون مشیری با ایشان دیدار داشته و درباره کتابی که متاسفانه قبل از درگذشت فریدون مشیری موفق به چاپ آن نشد، با وی صحبت کرده است. پس از مرگ فریدون مشیری با پسرش، بابک مشیری برای مجوز چاپ اشعار وی به مشکل برمی خورد و متاسفانه کتاب، با وجود استقبالی که در زمان چاپ از آن شده، به چاپ دوم نمی رسد.

شمس اللهی گفت: علی آبان با شناختی که از اشعار و شخصیت فریدون مشیری دارد، در این مستند تحلیلی کوتاه از این شعر ارائه می دهد و مقدمه کتابش که به گفته خودش تصویری از آخرین دیدارش با فریدون مشیری است را برای مخاطبان می خواند.

به گزارش ایسنا، "قاصدک" با شعار شعرها و ترانه ها قاصد خیال اند، هر روز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی انسیه شمس اللهی از رادیو صبا پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رادیو صبا برنامه قاصدک فریدون مشیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از دلار هزار تا ۶۰ هزار!