Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:06:57 GMT

نقش پست در کاهش زنجیره انتقال کرونا بی بدیل است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۵۵۲

نقش پست در کاهش زنجیره انتقال کرونا بی بدیل است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی پست استان کرمان، مهدی جعفری با اشاره به اصلاح و باز مهندسی فرایندها و راه اندازی خطوط رهسپاری در راستای ارتقا کیفیت خدمات پستی و صیانت از مرسولات و امانات، افزود: تمام امکانات فنی را بسیج کرده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا با تقویت زیرساخت ها  و بهره گیری از ظرفیت های موجود شاهد کوتاه شدن مدت سیر مرسولات و کاهش زمان سفر یک مرسوله در شبکه پستی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پست استان کرمان به نقش مهم پست در دوران شیوع کرونا  اشاره کرد و افزود: کرونا سرعت ورود مردم به فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی را بیشتر کرد و پست با گسترش خدمات و توسعه زیرساخت ها به ارسال این نوع از مرسولات سرعت بخشید.

وی با تاکید بر حضور گسترده و قوی کارکنان پست در شرایط کنونی جامعه بیان داشت: پست استان کرمان از گذشته تاکنون در همه بحران ها همواره به عنوان رکن مهم خدمت رسانی به مردم نقشی اساسی ایفا کرده و ان شاالله با همدلی تمامی همکاران پست استان خدمات مطلوبی به مردم ارائه نماییم.

جعفری خاطرنشان کرد: انجام نیابتی بسیاری از خدمات دستگاه ها توسط پست باعث می شود تا از سرگردانی و بلا تکلیفی مردم و همچنین واسطه گری ها و دلالی ها کاسته و به شفافیت امور و فساد زدایی کمک شود.

طی حکمی از سوی رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، مهدی جعفری به عنوان سرپرست اداره کل پست استان کرمان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت سرپرست اداره کل پست استان کرمان منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه خود قرار دهید و در جهت تحقق اهداف شرکت ملی پست موفق باشید.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت ملی پست با ابلاغ حکم بازنشستگی علیرضا اکبری مدیرکل پیشین پست استان کرمان از  تلاش های صادقانه وی در طی سالیان خدمت، قدردانی کرد.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان شرکت ملی پست ایران کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان پست استان کرمان شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان