Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم هوادار اظهار داشت: ریکاوری خوبی داشتیم و بازی های حریف را هم آنالیز کرده ایم و انشاءالله بازی خوبی شود. حریف هم تیم خوبی است ما هم بازیکنان جوانی داریم که مطمئنا هفته به هفته پیشرفت می کنند و دغدغه ما زمین مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تهران فقط ورزشگاه آزادی زمین چمن استاندارد دارد و بقیه ورزشگاه ها زمین های چمنش کیفیت مناسبی ندارد.

وی در مورد اینکه دو بازیکن تیم امیدش را در اختیار این تیم قرار داده است، اظهار داشت: ما راضی نبودیم این دو بازیکن در این هفته با ما نباشند و نمی‌خواستیم در شروع مسابقات لیگ و در هفته دوم ترکیب تیم‌مان دچار تغییرات شود اما تیم ملی امید هم مهم است و سعی کردیم در این مورد با فدراسیون تعامل داشته باشیم. امیدوارم جای خالی آنها احساس نشود.

وی در مورد اینکه پیکان در بازی گذشته از نادر محمدی بازیکن اوت‌انداز خود استفاده نکرده و آیا روی این بازیکن حساب می‌کند یا نه، گفت: 100 درصد ما روی همه بازیکنانی که جذب کردیم حساب می‌کنیم و به فراخور هر بازی ترکیب تیم‌مان را تعیین می‌کنیم. محمدی دیر به تیم ما اضافه شد و سه هفته از تمرینات ما گذشته بود که او به جمع ما آمد. محمدی بازیکن خوبی است و بازیکن با کیفیتی است و فقط و بر روی پرتاب‌های اوت روی او حساب نمی‌کنیم.

وی در مورد محرومیت تیم هوادار از میزبانی و بازی در کرج اظهار داشت: ما در ورزشگاه خانگی خود هم که بازی می‌کنیم یک ورزشگاه اجاره‌ای است و در بازی اول‌مان هم بازیکنان برای اولین بار در آن زمین پا گذاشتند. این هشداری برای فوتبال تهران است اینکه با وجود تیم‌های زیادی که تهران دارد هیچکدام استادیوم اختصاصی ندارند و امیدوارم این مشکل حل شود.

به گزارش فارس، امیر صادقی‌پناه مدیر رسانه تیم پیکان در ابتدای نشست اظهار داشت: امروز در بازدیدی که از چمن ورزشگاه انقلاب کرج داشتیم چمن این ورزشگاه بلند بود و ما از ناظر و مسؤولان برگزاری مسابقه خواستیم تا این چمن کوتاه شود آنها نیز قول همکاری دادند امیدوارم که چمن ورزشگاه فردا در شرایط خوبی باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نشست پیکان تیم هوادار هفته دوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دورتموند مقابل پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، دورتموند به مصاف پاری سن ژرمن رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی نیکولاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ روی پاس دیدنی اشتلاتنبک دروازه پاریس را باز کرد.

نکته مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب ۲ تیم دورتموند و پاریس بود. هر ۲ تیم ۴ فرصت بزرگ گلزنی را از دست دادند تا این دیدار نیمه نهایی تنها با یک گل به پایان برسد.

امباپه در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و تنها توانست دیرک دروازه را به لرزه دربیاورد.

سه شنبه آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس، دیدار برگشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم