Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزیکشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان با وی افزود:  بهره‌مندی از این سوخت به عنوان پاک و ارزان قیمت دغدغه بسیاری از فعالان اقتصادی و صنعتی بود که احیا و تأسیس واحدهای صنعتی جدید و رضایت صاحبان صنایع نشان از موفقیت شرکت گاز استان در عمل به تعهد خود در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح مهم خط انتقال ۳۰ اینج محور کمربند غربی یزد به عنوان یک اقدام شاخص و ارزنده از سوی شرکت گاز نام برد  و گفت:  اجرای آن با وجود حساسیت و حجم سنگین کار از سوی شرکت گاز یزد نشان از توان نیرو های داخلی این شرکت دارد و نوید آینده‌ای روشن‌ را به همراه دارد.

به گفته استاندار یزد بر اساس گزارش ارسالی با بهره‌برداری از این طرح، ظرفیت گازرسانی استان به ۲ برابر افزایش می یابد  و زیرساخت مهمی در راستای رونق تولید و اشتغالزایی ایجاد می شود.

فاطمی تصریح کرد: مشترکان خانگی با بهره‌مندی از گاز طبیعی به سطح بالاتری از رفاه و آسایش رسیدند و پوشش ۹۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از این نعمت، تأثیر بسیار خوبی در رفع محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس روستاییان دارد.

وی ادامه داد: مجموعه این موارد تجلی بخش خدمات نظام جمهوری اسلامی و همگام با سیاست‌های کلی دولت مردمی و خدمتگزار و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی است و خدمات شرکت گاز به گونه‌ای است که با وجود افزایش جمعیت و روند رو به رشد مشترکان خانگی، این اطمینان وجود دارد که در آینده مشکلی از بابت تأمین سوخت وجود ندارد.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز تأمین سوخت ایمن و پایدار را از دغدغه های این شرکت عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دقیق و چشم انداز شرکت گاز پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بخش زیادی از اهداف پیش رو محقق شود و علاوه بر گازرسانی به صنایع واجد شرایط، شاهد بهره مندی ساکنان ۴۸ روستای دیگر از گاز هستیم .

علی‌اکبر میدانشاهی خواستار تعامل هرچه بیشتر سازمان‌های مرتبط به ویژه استانداری و شخص استاندار در راستای حذف موانع موجود در مسیر گازرسانی شد و خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت گاز با تمامی توان در حال فعالیت است ، طوری که در برخی مناطق با توجه به حساسیت کار و دغدغه مردم و مسئولان، عملیات گازرسانی شبانه‌روزی در حال انجام است.

در استان یزد ۲۴ شهر، ۶۳۷ روستا و ۸۳۱۷ واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند است و هم اکنون ۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در ۲۴  شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست وزارت صنعت معدن و تجارت گاز رسانی یزد گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست وزارت صنعت معدن و تجارت گاز رسانی سازمان حفاظت محیط زیست وزارت صنعت معدن و تجارت گاز رسانی یزد گاز گاز استان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است

استاندار سمنان گفت: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با جانشین پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین، استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

وی افزود: استان سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

استاندار سمنان اظهار کرد: استان سمنان دارای واحدهای تولیدی مواد غذایی و همچنین واحدهای صنعتی بسیاری است که مرتبط با سلامت مردم است و باید مراقبت‌ها در این خصوص در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق از دیگر مواردی است که اجرای مطلوب سازوکارهای اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات را حائز اهمیت می‌سازد.

وی ادامه داد: پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می‌سازد.

هاشمی گفت: در بحث انتخابات سال گذشته با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات پدافندی اندیشیده شده، ضمن محافظت از زیرساخت‌ها، در اولین لحظات برگزاری انتخابات ارتباط تمام شعبات اخذ رأی برقرار و روند رای‌گیری انتخابات بدون تاخیر آغاز شد.

استاندار سمنان در ادامه اظهار کرد: حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های سطح استان طی مدت زمان تعیین شده در راستای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل باید نسبت به دوگانه‌ساز کردن اقدام کنند.

وی افزود: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در سطح استان و همچنین تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

کد خبر 749311

دیگر خبرها

  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی