Web Analytics Made Easy - Statcounter

از تاریخ ۱۳۹۹.۱۱.۱۵ لغایت ۱۴۰۰.۸.۰۱، تعداد ۱۲۰ میلیون و ۴۶۸هزار و ۲۰۶ دوز واکسن کرونا، طی ۷۳ محموله، به شرح ذیل از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور شده و پس از انجام فوری تشریفات گمرکی بصورت حمل یکسره، شبانه روزی و از پای پرواز، مستقیماً تحویل نمایندگان محترم معرفی شده از سوی وزارت بهداشت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است واکسن های وارداتی از نوع: سینوفارم چینی به تعداد ۱۰۵ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دوز (بیش از ۸۷درصد) ؛ آسترازنکای چند ملیتی به تعداد ۱۱ میلیون و ۶۹ هزار و ۲۱۰ دوز (بیش از ۹ درصد) ؛ اسپوتنیک روسی به تعداد ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۶۰۰ دوز (بیش از ۲ درصد) و بهارات هندی به تعداد ۱ میلیون و ۱۲۵هزار دوز (نزدیک به ۱ درصد) می باشد.

همچنین، از واکسن های وارده به کشور، بیش از ۱۳ میلیون دوز در مردادماه (۱۱ درصد) ، بیش از ۳۳ میلیون دوز در شهریورماه (۲۸ درصد) و بیش از ۶۰ میلیون دوز در مهرماه (۵۰ درصد) سال جاری وارد کشور شده اند و این آمار نشان می دهد ۹۰ درصد واکسن های وارده، طی سه ماهه: مرداد تا مهرماه، وارد کشور شده و ۱۰ درصد واکسن های اشاره شده، طی ۶ ماه قبل از مردادماه ، وارد کشور گردیده است.

تشریفات گمرکی و ترخیص تمامی واکسن های وارده از کشورهای: چین، ژاپن، روسیه، ایتالیا، هلند، هندوستان، اتریش، لهستان، کره جنوبی و یونان در حداقل زمان ممکن، بصورت حمل یکسره و در پای پرواز انجام و این واکسن ها بقید فوریت تحویل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی شده است.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1566607

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن واکسیناسیون ویروس کرونا گمرک وارد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند