Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، هیچ توافقی برای در اختیار قراردادن تبلیغات محیطی با باشگاه استقلال انجام نشده است و تبلیغات محیطی طبق سنوات قبل اجرا خواهد شد.

هرگونه تصمیم‌گیری در مورد تغییر در شیوه اجرای تبلیغات محیطی برعهده هیأت رئیسه سازمان و مجمع سازمان لیگ فوتبال و همچنین هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است و سازمان لیگ فوتبال ایران و یا یک باشگاه به تنهایی در این خصوص به تنهایی نمی‌تواند تصمیم گیرنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که باشگاه استقلال تهران صبح امروز خبر از توافق با این مجموعه برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خود داد.

کد خبر 5334905

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال باشگاه استقلال تهران تبلیغات محیطی فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال هوادار تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پورتو مهدی مهدوی کیا تکواندو کمیته ملی المپیک لیگ کشتی تبلیغات محیطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد

دریافت 64 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095870

دیگر خبرها

  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا