Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:11:37 GMT

شاه دزد موبایل های بابل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۹۲۲

شاه دزد موبایل های بابل دستگیر شد

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: با اخذ دستور از دادستان این شهرستان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موبایل قاپ را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بابل گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را اعتراف و به ۴۰ فقره سرقت در شهرستان بابل اعتراف کرد.

سرهنگ شالیکار از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا موبایل قاپی سرقت اخبار حوادث سرقت موبایل قاپی سرقت موبایل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد دنیا جهانبخت فال ریحانه پارسا قیمت دلار سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح آدینه در بازدید از پاسگاه آبخوری و در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و تاکید کرد: مأموران پاسگاه در گشت زنی روزمره خود در محور دامغان - سمنان و با هوشیاری می‌توانند این فرد سارق را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در گشت خود متوجه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان شده و آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات یافت شد اما با توجه به وزن زیاد بار خودرو و ساعت تردد آن مأموران ظن بیشتر به راننده خودرو پیدا کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته خودرو و راننده آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

کد خبر 6088895

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا