Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@09:47:36 GMT

مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۹۴۸

مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد

سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: فردی سودجو با مراجعه به درب منزل شهروندان در مناطق مختلف کاشمر اظهار می‌کند به‌تازگی در این میلان مستاجر شده‌ام و تقاضای برخی وسایل از جمله هاون برنجی، نردبان فلزی و دیگ(جهت درست کردن غذای نذری) جهت استفاده موقت می‌کند که متأسفانه برخی از شهروندان به این فرد اعتماد کرده و وسایل مذکور و درخواستی را در اختیار وی قرار می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی کاشمر افزود: مستاجر قلابی از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و وسایل دریافتی را به سرقت می‌برد که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قائم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ قائم با اشراف اطلاعاتی این فرد را به همراه چهار مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

احمدی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۴۰ فقره سرقت هاون برنجی، ۱۵ فقره سرقت نردبان فلزی و تعدادی دیگ مسی و روحی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر از شهروندان خواست؛ ضمن عدم اعتماد به افراد غریبه مراقب ترفندها و حیله‌های سارقان باشند و هرگونه مورد مشکوک را سریعا به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت اخبار حوادث سرقت متهم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد دنیا جهانبخت فال ریحانه پارسا قیمت دلار سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین