Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرودگاه هیتروی لندن که در حال تلاش برای بهبود وضعیت خود پس از همه‌گیری کروناست، اجازه خواهد داشت تا هزینه‌های دریافتی از مسافران را به میزان ۵۶ درصد افزایش دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، فرودگاه هیتروی لندن که در حال تلاش برای بهبود وضعیت خود پس از همه‌گیری کروناست، اجازه خواهد داشت تا هزینه‌های دریافتی از مسافران را افزایش دهد اما نه به اندازه‌ای که انتظارش را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواپیمایی کشوری انگلیس(CAA) اعلام کرد که در حال رایزنی در مورد برنامه هایی برای افزایش قیمت های این فرودگاه به ازای هر مسافر از 22 پوند در سال گذشته به 24.50 تا 34.40 پوند است.

این فرودگاه که در غرب لندن واقع شده است، خواستار افزایش سقف قیمت ها بین 32 تا 43 پوند برای دوره پنج ساله شده بود.

افزایش 56 درصدی باعث خواهد شد که مسافران در شلوغ ترین فرودگاه بریتانیا از تابستان سال 2022 با قیمت های بالاتری مواجه شوند.

این فرودگاه در ماه ژوئیه اعلام کرد که خسارات ناشی از همه گیری بیماری کووید -19 به 2.9 میلیارد پوند رسیده است.

علیرغم افزایش تقاضا برای سفر در هفته‌های اخیر و لغو بسیاری از محدودیت‌های کرونایی، تعداد مسافران در ماه سپتامبر تنها 38 درصد از سطح قبل از همه‌گیری بود.

سازمان هواپیمایی کشوری انگلیس که تمام جنبه های هوانوردی در بریتانیا را نظارت و تنظیم می کند، می گوید که ارقام دقیق باید به عواملی مانند تقاضای مسافران و درآمد تجاری بستگی داشته باشد.

به گفته این سازمان، اگر مشکلات اقتصادی فرودگاه هیترو ادامه یابد، قیمت ها به ناچار بالاتر خواهند رفت.

بر اساس این گزارش، هزینه ها در نهایت توسط مسافران پرداخت می شود چرا که خطوط هوایی هزینه را به قیمت بلیط اضافه می کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار انگلیس همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر ابراهیم مقیمی سارانی گفت: این مرکز با داشتن ۲۲۳ تخت فعال روان پزشکی و ضریب اشغال تخت ۱۰۰ درصد به صورت شبانه، به شهرورشد ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
رئیس بیمارستان ابن سینا، از رشد سی درصدی خدمات درمانی انجام شده در این مرکز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.ندان و هموطنان از استان‌های دور و نزدیک خدمات ارائه می‌دهد.
او اضافه کرد: در سال گذشته، ۵۵ درصد خدمات بیمارستان ابن سینا به شهروندان شیرازی و ۴۵ درصد مربوط به مراجعان از شهرستان‌ها و سایر استان‌های همجوار ارائه شده است.
رئیس بیمارستان ابن سینا، با اشاره به وجود بخش روان پزشکی کودکان و بخش اورژانس شبانه روزی زنان و مردان در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا افزود: ارایه خدمات بستری روان پزشکی این بیمارستان در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ درصددر مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است و همچنین طیف وسیعی از خدمات روان پزشکی و بازتوانی سرپایی مهم و تخصصی و فوق تخصص را به جامعه فارس و کشور ارائه کرده است.
دکتر مقیمی سارانی ادامه داد: پارسال حدود ۲۶ هزار بیمار و مراجعه کننده در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ابن سینا ویزیت شده اند و خدمات دیگری شامل خدمات روان پزشکی، روان شناسی، نوروفیدبک، QEEG، کار درمانی و گفتار درمانی، مشاوره تغذیه، شوک درمانی سرپایی و همچنین ویزیت متخصص مغز و اعصاب به مراجعان و بیماران ارایه شده است.

او بیان کرد: امسال هم کلینیک اوتیسم، کار درمانی و گفتار درمانی با محوریت بازتوانی کودکان مبتلا به این عارضه‌ها با امکانات قابل قبول و با همه توانمندی‌های ممکن راه اندازی شده و آماده خدمات رسانی به خانواده‌ها است.

دیگر خبرها

  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک