Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:39:52 GMT

کارخانه نساجی امید شاهرود راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۰۴۱۷

کارخانه نساجی امید شاهرود راه‌اندازی شد

به گزارش ایرنا ، این کارخانه که با سرمایه گذاری خصوصی احداث می شود، قرار است در ۶ مرحله به اتمام برسد، که با تکمیل آن حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

مجید کاظمی مدیرعامل این کارخانه شروع ساخت آن را  از سال ۹۸ اعلام کرد و گفت :  پیش بینی می شود تا ۲ سال آینده همه مراحل آن اجرایی شود.

وی با بیان این که تاکنون برای این واحد تولیدی ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است ، ادامه داد: راه‌اندازی  این واحد تولیدی حرکتی نو در صنعت نساجی کشور برای استفاده بهینه از مواد اولیه برای بالابردن بهره‌وری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین افتتاح این کارخانه با تقدیر از فعالیت سرمایه گذاران نساجی امید شاهرود اظهار داشت: با توجه به این که سفر رییس جمهوری در پیش است ، تلاش خواهد شد این کارخانه تا از اعتبارات تخصیصی این سفر برخوردار شود.

 وی افزود: همچنین برای واحدهای تولیدی راکد و نیز تامین سرمایه در گردش آن ها مبالغی را بانک های عامل در اختیار بگذارند.

استاندار سمنان ادامه داد: باید با کار شبانه روزی موانعی که در مسیر تولید است با جدیت برداشته شود تا سرمایه گذاران دغدغه ای جز تولید نداشته باشند.

استاندار سمنان در سفر یک روزه خود به شهرستان شاهرود نخست با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، به بازدید از برخی طرح های در حال اجرای عمرانی و اقتصادی پرداخت.

بازدید از قظعه چهار طرح شاهرود - آزادشهر ، طرح انتقال آب قطری ،  طرح راه جنگل ابر ،  طرح جامع گردشگری بسطام و ابرسج ،  واحد تولیدی " پاک پودران میامی " ، دیدار با کارکنان راهداری شاهرود در راهدار خانه ابراهیم آباد و بازدید از شرکت شاهوار فوم از دیگر  کارهای استاندار سمنان بود.

حضور در شورای اداری شهرستان ، نمازجماعت و دیدار با خانواده شهدا دیگر برنامه های استاندار سمنان در این سفر است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان شاهرود افتتاح طرح طرح های عمرانی سیدمحمدرضا هاشمی صنعت نساجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان شاهرود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان شاهرود افتتاح طرح طرح های عمرانی سیدمحمدرضا هاشمی صنعت نساجی استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در مجموع چهار هزار و ۱۲۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند که ۸۲۷ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۸۷ نفر خانم هستند.
علی منصفی راد با بیان اینکه این آزمون در دوحوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شده است گفت:در سمنان یک هزار و ۶۷۰ داوطلب و در شاهرود دو هزار و ۴۰۰ نفر داوطلب در این آزمون به رقابت پرداختند.
وی جذب ۲۰۵ آموزگار در ۵ کد رشته‌ی مشاغل را سهمیه‌ی استان سمنان در این آزمون خاطرنشان کرد و گفت: نتایج آزمون استخدام آموزگاری ماه آینده توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و سپس پذیرفته شدگان در مراحل گزینش و مصاحبه شرکت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست