Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به شایعات اخیر که در فضای مجازی و صداوسیما منتشر شد، گفت: دختر من به صورت کاملا عادی در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کرده و من هم هیچ توصیه‌ای برای استخدام او انجام ندادم.

وی افزود: ما به عنوان نماینده مردم به درخواست موکلین خود، برای خیلی از آن‌ها درخواست تبدیل وضعیت یا از این قبیل موارد به دستگاه‌های دولتی می‌دهیم اما مجدد تاکید می‌کنم، برای دختر خودم هیچ توصیه‌ای نکردم و از دختر من برای بستن قرارداد مدت معین دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگدوینی تصریح کرد: اکنون سوال این است که اگر دختر من در آزمون قبول نشده و این خلاف قانون است،‌ چرا از وی برای قراداد مدت معین، دعوت کرده‌اند؟

نماینده مردم گرکان و آق‌قلا افزود: مسأله مشکوک این است که نامه آقای وزیر رسانه‌ای می‌شود و وقتی جنجال صورت گرفت، آقای اوجی که دستوری خلاف مقررات داده و باید پاسخگوی اصلی این ماجرا باشد، کنار گذاشته می‌شود و بنده می‌شوم متهم اصلی.

عضو کمسیون انرژی مجلس با انتقاد از صداوسیما تاکید کرد: حتی صدا و سیما گزارش یک طرف پخش کرد و به جای اینکه وزیر را مورد سوال قرار دهد، بنده را مقصر ماجرا قلمداد می‌کند! اگر آقای جبلی بنای عدالت خواهی دارد، چرا مظلوم‌‌کشی می‌کند و متهم اصلی را نقد نمی‌کند؟

وی در همین زمینه با بیان اینکه چه رابطه‌ای بین صدا و سیما و وزارت نفت وجود دارد که با این شیوه رسانه‌ای می‌خواهد ، موضوع را به نفع آقای اوجی مدیریت کند؟ اضافه کرد: آیا این نامه‌ای که منتشر شده، دستور وزیر بوده یا درخواست من؟ آیا ادعای روابط عمومی وزارت نفت که وظیفه دفاع از وزیر را دارد، می‌تواند‌ مستندی علیه من باشد؟ آیا اینکه وزیر به هر دلیل، شاید برای خوش‌خدمتی و بدون اینکه من را در جریان بگذارد، دستور‌ بستن قراداد مدت معین با دختر من را می‌دهد، را من باید پاسخ بدهم؟

سنگدوینی تاکید کرد: بنده به محض اینکه موضوع را فهمیدم، به دخترم گفتم که موضوع قرارداد منتفی است و با روند اتفاق افتاده، من از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواستم وزیر را فرابخواند و موضوع را بی‌طرفانه بررسی کند و نتیجه را هرچه بود به اطلاع مردم برساند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا با بیان اینکه در این زمینه آماده هستم در هر مرجع قضایی دیگری موضوع بررسی شود گفت: سوالم از رسانه‌ها این است که هنگامی که مستندی وجود ندارد،‌ چرا فردی را متهم می‌کنند؟ از من سوال می‌کنند که تو هنگام رای کابینه از آقای اوجی حمایت کردی بنابراین مجرم هستی! براساس چه مبنایی چنین تهمتی‌ می‌زنید؟ من آن زمان وی را برای این سمت توانمند تشخیص دادم؛ من کجا چنین رانتی طلب کردم همینطور که نمی‌شود اتهام زد. این آقای اوجی است که باید پاسخ دهد.

عضو کمسیون انرژی مجلس تاکید کرد: آقای اوجی به این دلیل که یک نفر را خلاف مقررات استخدام کرده و مجموعه وی بدون هیچ مستندی آن را به من که هیچ ارتباطی نداشتم نسبت داده باید بیاید در کمیسیون اصل ۹۰‌ پاسخگو باشد. اگر هم سندی دال بر درخواست من، ارایه کردند، من پاسخگو خواهم بود.

پربیننده ترین سیلی‌خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی! +فیلم عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی ضد وحدت اسلامی است / انفجارهای اخیر در افغانستان نتیجه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی بود نماینده گرگان: برای استخدام دخترم سفارش نکرده ام درخواست مجمع نمایندگان اصفهان برای برگزاری جلسه فوری با رییس‌جمهور نظر رییس جمهور درباره تزریق دز سوم واکسن کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت نفت وزارت نفت آقای اوجی دختر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد

پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.   به گزارش ایسنا، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.   پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.   وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.   در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.   وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.   شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین