Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین،  ساعت پنج صبح شنبه اولین روز آبان امسال    زن و مردی به پلیس 110  تهران اطلاع دادند که مادرشان در یکی از بیمارستانهای پایتخت بستری بوده که فوت شده و اکنون از مردی جوان به اتهام قتل عمد او شکایت دارند.   درادامه ماموران کلانتری ابوسعید به بیمارستان اعزام شده و مرد جوان را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی بود که در ماجرای   مرگ زن 95 ساله نقشی نداشته   اما دختر و پسر  ، زن فوت شده از او شکایت داشتند.

دختر این زن به ماموران گفت : مادرم   به بیماری کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری   بود . زنی هم در اتاق او بستری بود  اما شوهر و مادر او، برسر این که وی را ازاین بیمارستان به بیمارستان دیگر منتقل کنند دعوا داشتند. همین باعث درگیری و سرو صدای آنها شد . هر چه گفتم آرام باشید حال مادرم بدتر می شود توجهی نکردند. مرد جوان همچنان دعوا می کرد و حتی   به ما حمله کرد که دخالت نکنیم . مادرم یکدفعه دچار استرش و ترس شدید شد و درادامه به دلیل این شوک حالش بدتر شد و فوت کرد. این مرد و دعوایی که راه انداخت باعث مرگ مادرمان شد که از وی شکایت داریم. این مرد باعث قتل مادرمان شد.

در ادامه مرد جوان به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد وگفت : دو هفته بود که من در شرایط بدی به سر می بردم. دو بچه ام نزد مادربزرگشان بودند. همسرم کرونا گرفته و در بیمارستان تحت درمان بود . صبح تا شب  مادرش و شب تا صبح من از اونگهداری می کردیم. در آن اتاق ، دو بیمار دیگر هم بستری بودند. من فقط با همراهان پیرزن بحث کردم و از اتاق خارج شدم و نقشی در مرگ او نداشتم .

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این باره ادامه دارد .

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا بیمار قتل عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن جوان شوهر سابقش را کشت

زن جوانی که به علت کینه و انتقام‌جویی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه