Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اولاد، قهرمان مسابقات دو و میدانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مراسم  تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) این مراسم برگزار شد و رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به قولشان در خصوص پرداخت پاداش قهرمانان مسابقات پارالمپیک عمل کردند و انشاالله این پاداش عاملی باشد برای اینکه ما با روحیه و انگیزه بیشتری برای حضور در مسابقات پیش رو تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای مدال‌های کسب شده ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک نمی‌شود، ارزش گذاشت و این پاداش در مقابل هزینه و زمانی که ورزشکار برای کسب این مدال تلاش می‌کند، واقعا ناچیز است. من تنها ورزشکاری هستم که برای کشورمان در مسابقات پارالمپیک توانستم ۲ مدال کسب کنم و از مسئولان می‌خواهم که پاداش مدال دوم را نیز برای من لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید 

صیامی: ورزشکاران خارجی و شاخص در لیگ دو و میدانی شرکت کردند/ تلاش می‌کنیم از مربیان ایرانی بهره ببریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی اولاد وزارت ورزش و جوانان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان