Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@11:45:06 GMT

نویدکیا: در نیمه دوم دیدگاه جهان سومی داشتیم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۰۷۶۲

نویدکیا: در نیمه دوم دیدگاه جهان سومی داشتیم

سرمربی تیم سپاهان معتقد است که تیمش نباید بعد از جلو افتادن به یک باره دست از تلاش و حمله بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان موفق شد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجد سلیمان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. صحبت های محرم نویدکیا، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از این بازی را در ادامه می خوانید:

 

دو نیمه متفاوت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول فوق العاده بودیم و تمام فضاها را به خوبی پوشش دادیم؛ در درگیری ها تن به تن ها عملکرد خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم یک بازی کاملا معمولی را انجام دادیم. بازیکنان با این دید که 3-0 جلو هستیم و سه امتیاز را گرفته ایم یک بازی معمولی انجام دادند. این یک دیدگاه جهان سومی در فوتبال است. این مشکل را در فصل قبل هم داشتیم.

 

وقتی 3-0 جلو هستیم نباید چنین دیدگاهی داشته باشیم و در نیمه دوم بازی تهاجمی انجام ندهیم. بازی در نیمه اول کاملا معمولی بود و زمانی که توپ لو می رفت هیچ کدام از بازیکنان هجومی ما پشت توپ قرار نمی گرفتند. فاصله بین حمله و دفاع ما زیاد بود و این برای تیم مثل سپاهان اصلا خوب نبود.

 

او با تاکید دوباره بر موضع انتقادی اش از محل برگزار بازی گفت: هنوز پای انتقادم هستم ولی شاید آرامش بیشتری باید داشتم. به هر حال مسئولیت داشتن در تیمی چون سپاهان خیلی سخت است. 2-3 روز بود که تکلیف محل برگزاری بازی مشخص نبود و اگر در مورد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبتی انجام دادم خدای نکرده قصدم جسارت نبود اما بایستی برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

 

نویدکیا در پایان روز دوم آبان را به همه سپاهانی ها تبریک گفت؛ روزی که این تیم برای اولین با به جام باشگاههای جهان رفت.

 

محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه اخراج سروش رفیعی از سوی موعود بنیادی‌فر داور بازی نساجی و پرسپولیس درست بود، اظهار کرد: داور بازی دو اخطار به هافبک پرسپولیس داد که هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. در نیمه اول خطایی که رفیعی مرتکب شد جریمه‌ای برابر با کارت زرد داشت. در نیمه دوم نیز این بازیکن با بی‌پروایی مانع از حمله مؤثر تیم نساجی شد و بنیادی‌فر به درستی برای دومین بار به رفیعی کارت زرد داد.

وی همچنین در خصوص اینکه ایا عبدالکریم حسن مرتکب خطا روی محمد رضا آزادی در محوطه جریمه شد یا خیر گفت: اصلا خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد