Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ سرمربی تیم فجر سپاسی با بیان اینکه فردا بازی سختی برای هر دو تیم است، گفت: تیم فجر سپاسی تیم تراکتور نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی کلانتری عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با ابراز امیدواری از اینکه امسال سال خوبی برای ورزش شیراز باشد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای استان فارس باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازی دوم فجر است که بعد از چند سال که این تیم در لیگ برتر آمده می‌خواهد شرکت کند، گفت: بازی اول با وجود اینکه بازی را واگذار کردیم و یک گل آفساید هم خوردیم، برای ما خیلی امیدوارکننده بود چون 60 _ 70 درصد از بازیکنانی که بازی اول با نساجی بازی کردند کسانی بودند که در لیگ برتر بازی نکرده بودند، ما بازیکنانی که تجربه لیگ برتر داشتند، کم داشتیم و از این نظر در نیمه اول تحت تاثیر قرار گرفتیم ولی در نیمه دوم خوب شد که این نشان‌دهنده این بود که بچه‌ها توانستند خیلی سریع خود را جمع کنند.

وی با اشاره به بازی فردا افزود: آقای قلعه‌نویی همیشه تیم‌های خوب و باکلاس را هدایت کردند و فردا بازی سختی برای هر دو طرف است؛ درست است که گل‌گهر از تراکتور برده اما تیم فجر سپاسی تیم تراکتور آن روز نیست.

کلانتری با بیان اینکه تیم ما یک تیم سختکوش است و می‌خواهد بهترین باشد، افزود: ما شرایطی داریم که روز به روز بهتر می‌شویم و  صددرصد بازی سختی را برای دو تیم پیش‌بینی می‌کنیم اما نتیجه لازم را از این بازی می‌گیریم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در پاسخ به سوالات خبرنگاران عنوان کرد: اینکه بعد از چند سال لیگ برتری شدیم نتیجه زحمات همه بوده است، تیم فجر شهید سپاسی یک عقبه‌ای دارد اینکه همیشه یک تیم سختکوش بوده و از داخل آن پدیده‌ها و نخبه‌های خیلی خوب بیرون آمده و به فوتبال کشور معرفی شدند و تیمی بوده که هیچ وقت راحت به هیچ تیمی باج نداده است و امسال هم همین اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه تیم را خوب می‌شناسیم، تیمی که اکنون جمع کردیم از بازیکنان خوب و با اخلاق و فنی کشور هستند، بیان کرد: اینکه برخی از بازیکنان می‌خواستند خدمت سربازی را انجام دهند و به تیم ما اضافه شدند و این شکلی نبوده است که در بازار نقل و انتقالات مانند تیم‌های متمول رفتار کنیم و قدر این بازیکنانی که داریم را می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مجموعه کنونی مجموعه یکدل و همدل و فنی هستیم و سعی ‌می‌کنیم اگر مشکلی هم در ارتباط با مسائل فنی داریم کنار هم برطرف کنیم، گفت: درباره وضعیت زمین حافظیه باید گفت که یک روز بعد از صعود به لیگ برتر پیگیر زمین شدیم اما اینکه چرا امروز شرایط اینگونه دارد و فدراسیون این زمین را تایید کرده حتما روی حساب و کتاب تایید کرده است و نمی‌توانم بگویم چرا شده و چرا نشده است‌.

کلانتری گفت: ما هم می‌خواهیم در یک زمین صاف کار کنیم مانند تیم‌های دیگر اما با هر شرایطی باشد صبر می‌کنیم اگر شرایط الان را می‌بینیم زحمت دو ماهه است اگر آن زحمت نبود کیفیتی که اکنون زمین دارد هیچ وقت وجود نداشت و صبر می‌کنیم تا زمین پارس که گفتند تا آخر آبان آماده می‌شود؛ مهیای بازی شود و ما ادامه بازی را آنجا انجام دهیم.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!