Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات نشان داده است که سیب آب پز به دفع چربی‌های اضافه از سیستم بدن، هضم غذا و همچنین سیرشدن کمک می‌کند. پکتین موجود در سیب به کاهش جذب چربی از طریق سلول‌ها کمک می‌کند.

خوردن سیب به صورت خام و آب پز بسیار مقوی است، همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی بیش از حد که باعث چاقی می‌شود.

 

فواید سیب قرمز پخته شده

 کمک به داشتن قلب سالم:  توانایی کنترل بیماری‌های مختلف قلبی مشابه حمله قلبی یا حمله قلبی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تامین هوا و جریان مناسب خون به قلب، قلب را سالم نگه می‌دارد.

 جلوگیری از خستگی مفرط: خوردن سیب پخته به جلوگیری از چربی بیش از حد که باعث چاقی می‌شود و بیماری‌های مرتبط با چاقی کمک می‌کند.

کنترل سطح قند خون : یکی دیگر از مزایای مصرف "سیب آب پز" حفظ قند خون طبیعی است، به این ترتیب می‌توان از دیابت جلوگیری کرد. بنابراین، افراد مبتلا به دیابت باید سیب آب پز بخورند تا قند خون خود را کنترل کنند.

سیب آب پز برای حفظ سطح کلسترول در بدن ما خوب و موثر است. با این حال، همچنین به جلوگیری از هرگونه بیماری‌های قلبی مانند سکته و سایر عوارض مرتبط با ضربان قلب کمک می‌کند.

به عنوان ملین، به خوبی عمل می‌کند:  سیب قرمز روشن برای تسریع هضم در بدن استفاده می‌شود و به جذب مواد مغذی کمک می‌کند و کلسترول بد یا چربی نیست.

درمان یبوست: یک سیب قرمز متوسط را بجوشانید تا رنگ آن تغییر کند، آن را بخورید و آب آن را نیز بنوشید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سیب سیب خوردن سیب آب پز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • ۲۰ ناهار سبک و فوری برای روز‌های بی‌حوصلگی
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید