Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجید کشاورز مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در بازدید یک‌ روزه از شرکت گاز استان ایلام ، گفت: با توجه به اینکه عملیات گازرسانی شهری و روستایی در استان ایلام در مراحل پایانی است، باید ساختاری متناسب با فعالیت‌های آتی شرکت بر مبنای خدمات رسانی و ارتقای کیفی خدمات به ذینفعان بازآراریی و بازنگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افزایش خدمات در شرکت گاز استان ایلام از طریق راه‌اندازی واحد‌های صنعتی عمده از جمله نیروگاه برق مهران، پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران و چندین پروژه صنعتی دیگر در آینده نزدیک فراهم است که ایجاد تناسب بین میزان خدمات دهی به ذینفعان و ساختار شرکت با هدف چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری در دستور کار مهندسی ساختار قرار می‌گیرد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی و عملیات اجرایی شرکت گاز استان در حوزه شهری و روستایی گفت: هم‌اکنون گازرسانی به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد خانوار روستایی استان تحقق یافته است.

عباس شمس اللهی افزود: عملکرد شرکت گاز استان بر اساس شاخص‌های استراتژیک تعریف شده برای این شرکت در چند سال گذشته مطلوب بوده و پتانسیل وجود نیرو‌های جوان و با انرژی در چارت سازمانی نویدبخش ایجاد رضایتمندی در ارائه خدمات به ذینفعان و نیز افزایش تحقق اهداف استراتژیک بر اساس سند استراتژیک ابلاغی خواهد بود.

او در پایان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع انسانی موجود و ساختار سازمانی ارائه داد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در نیرو‌ها لازم است ساختار سازمانی شرکت نیز متناسب سازی شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز واحدهای صنعتی شرکت گاز استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری