Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته نخست لیگ برتر والیبال ایران امروز (یکشنبه) با ۷ بازی در شهرهای مختلف برگزار شد. تیم‌های پیکان، سپاهان، هراز، شهرداری ارومیه، شهداب، شهرداری ورامین حریفان خود را شکست دادند.

در نخستین و حساس‌ترین بازی هفته، تیم پیکان پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات با نتیجه سه بر یک مقابل سایپا پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان اکبری که پس از چند سال دوری دوباره هدایت تیم پیکان را برعهده گرفته است در این مسابقه ست اول را به حریف واگذار کرد اما در سه ست بعدی به پیروزی رسید تا در گام نخست به سه امتیاز شیرین برسد.

تیم‌های مدعی سپاهان و هراز هم در خانه خود به ترتیب با نتایج سه بر یک و سه بر ۲ مقابل تیم‌های تازه‌صعودکرده مس رفسنجان و پاس گرگان پیروز شدند.

شهداب یزد تنها تیمی بود که در این هفته به پیروزی سه بر صفر دست یافت. این تیم در سالن اختصاصی خود با شهرداری گنبد روبرو شد و با از دست ندادن حتی یک ست، صدرنشین هفته نخست لیگ برتر لقب گرفت.

در آخرین مسابقه هفته هم تیم فولاد سیرجان قهرمان ایران و آسیا به زحمت و با نتیجه سه بر ۲ مقابل آذرباتری ارومیه به پیروزی رسید. فولاد در این هفته نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و به دلیل آماده‌نبودن سالن سیرجان مجبور شد در سالن فدراسین والیبال از حریف خود میزبانی کند.

نتایج کامل مسابقات هفته نخست لیگ برتر والیبال

شهرداری ورامین ۳ – راه‌یاب ملل مریوان ۱ (۲۳-۲۵ / ۲۵-۱۹ / ۲۷-۲۵ / ۲۵-۱۹)

سپاهان اصفهان ۳ – مس رفسنجان ۱ (۲۵-۱۸ / ۲۰-۲۵ / ۲۵-۱۶ / ۲۶-۲۴)

هراز آمل ۳ – پاس گرگان ۲ (۲۵-۲۰ / ۲۵-۲۱ / ۲۳-۲۵ / ۲۳-۲۵ / ۱۵-۱۲)

سایپا تهران ۱ – پیکان تهران ۳ (۲۵-۱۹ / ۲۳-۲۵ / ۲۳-۲۵ / ۲۵-۲۷)

شهرداری ورامین ۳ – هورسان رامسر ۲ (۲۵-۲۰ / ۲۲-۲۵ / ۲۵-۲۷ / ۲۵-۲۲ / ۱۵-۱۰)

شهداب یزد ۳ – شهرداری گنبد صفر (۲۵-۱۶ / ۲۶-۲۴ / ۲۵-۲۲)

فولاد سیرجان – آذرباتری ارومیه (۲۲-۲۵ / ۲۵-۲۰ / ۲۵-۱۹ / ۲۰-۲۵ / ۱۵-۱۰)

هفته دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه پنجم آبان برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال پیکان تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال هورسان رامسر لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند

در یک مورد عجیب، شاگردان ساکت الهامی، قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ را مشخص می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان الهامی در شرایطی این هفته به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که باید ۱۵ روز دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی استقلال بروند و بدین ترتیب ببرهای مازندران نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم دارد.

از طرفی نساجی در هفته بیست و هفتم و همچنین هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برود. این دو تیم نیز به همراه نساجی در انتهای جدول قرار دارند و در تلاش هستند تا در لیگ برتر باقی بمانند. بدین ترتیب آنها در ۵ بازی پایانی خود در مسابقات لیگ دو دیدار ۶ امتیازی با حریفان مستقیم خود دارند تا الهامی و شاگردانش علاوه بر تاثیرگذاری بر روی معرفی تیم قهرمان لیگ روی تیم‌های سقوط کننده نیز اثر گذار باشد. 

 

 

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا