Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:45:42 GMT

آسمان شمال کشور بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۱۵۶۱

آسمان شمال کشور بارانی می شود

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان‌های واقع در دامنه‌های استان مرکزی، لرستان و اصفهان ابرناکی افزایش ابر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین در آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل شمالی کشور ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه با شمالی شدن جریان‌ها  روی دریای خزر، در اردبیل، گیلان‌، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: روز سه‌ شنبه گستره بارش کل سواحل دریای خزر شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می‌گیرند و همچنین در استان‌های کردستان همدان، مرکزی، قزوین و البرز افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: روز سه‌شنبه در گیلان، مازندران و شمال اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

او با بیان این‌که در جنوب سیستان‌وبلوچستان و استان هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار رعد و برق دور از انتظار نیست، گفت: روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش ادامه داشته و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان قزوین البرز و غرب تهران نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی یادآور شد :در گیلان بارش باران شدت خواهد داشت و در روز سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج است و در ارتفاعات البرز بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد.

ضیائیان تصریح کرد: همچنین در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی و همچنین در سواحل جنوبی خزر نیز بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۲۲ و کمترین آن ۱۲درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سازمان هواشناسی هواشناسی کشور کارشناس هواشناسی بارش پراکنده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم بارانی می‌شود

محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است، گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه‌ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در یزد/ آسمان یزد بارانی است + فیلم
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد
  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • آسمان استان بارانی است
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است