Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی یکی دیگر از پیشکسوتانی است که بارها نامش در پروژه برترین های قرن مطرح شده است. حالا او در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور تیم قرن خود را انتخاب کرد

شاهین بیانی سال ها برای تیم ملی و استقلال بازی کرد. او همچنین با استقلال به قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسید و کاپیتان آن تیم تاریخ ساز بود. پیشکسوت استقلال کاپیتانی آن تیم را افتخاری برای خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین کار کردن با منصور پورحیدری را افتخاری دیگر دانست. تیم شاهین بیانی ترکیبی از بهترین های آبی و قرمز است و به نوعی عدالت را در تیمش رعایت کرده. کاپیتان اسبق استقلال پیش از معرفی بازیکنان و ورزشکاران قرنش توضیحی در خصوص انتخاب هایش داد:

فوتبالیست های شایسته و به نام زیادی داریم. متاسفانه محدودیت در انتخاب باعث می شود که نتوانم از آنها نام ببرم. قطعا دوستان عزیزی هستند که نام شان از قلم می افتد و برای تک تک آنها آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

به گزارش طرفداری، شاهین بیانی تیم منتخب قرن خود را به شرح زیر معرفی کرد. 

دروازه بان:

بنویسید ناصر خان دیگر! نه فقط به خاطر مسائل فنی، بلکه به خاطر شخصیت فوق العاده ای که داشتند. سال های زیادی کاپیتان من بودند و چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی افتخارات زیادی کسب کردند. در این پست احمدرضا عابدزاده انتخاب دوم من است. او هم از نظر فنی عالی بود.

مدافعان میانی:

محمد پنجعلی و رضا حسن زاده را انتخاب می کنم. محمد پنجعلی به خاطر تداوم و ثباتش در رده ملی و همچنین او اولین بازیکنی بود که در این پست توانست لژیونر شود. رضا حسن زاده هم همبازی من بود و واقعا کارش فوق العاده بود. او در فینال جام باشگاه های آسیا استقلال را همراهی کرد و در تیم ملی هم عالی بود. البته در این پست باید از مرتضی پورعلی گنجی هم نام بیاورم. بازی او را دوست دارم.

دفاع راست:

جواد زرینچه را بنویسید که یک استقلالی واقعی و شایسته بود. دفاع راست کاملی بود. بعد از رفتن من به دفاع وسط، او دفاع راست استقلال را عالی نگه داشت. از نظر اخلاقی هم فوق العاده است. در پست دفاع راست نمی توان از نام حسن نظری هم گذشت اما متاسفانه یک انتخاب بیشتر ندارم.

دفاع چپ:

ابتدای فوتبالم کنار آندرانیک اسکندریان بازی کردم. ایشان واقعا عالی بودند. اما مجتبی محرمی انتخاب نهایی من است چرا که او نیز بسیار شایسته بود.

هافبک دفاعی:

فوتبال کریم باقری را بسیار دوست داشتم. بسیار خوشحالم که همیشه من را الگوی خودش می دانست. باید بگویم مهدی فنونی زاده هم یک بازیکن عالی و شایسته بود ولی انتخاب نهایی من کریم باقری است.

هافبک راست:

مجید نامجو مطلق در این پست عالی بود. همبازی من بود. اینجا نمی شود از نام علی آقا پروین هم گذشت. مربی من بودند و ایشان هم در این پست فوق العاده کار می کردند. انتخاب سختی است اما نام مجید نامجو مطلق را بنوسید.

هافبک چپ:

زنده یاد ایرج دانایی فرد انتخاب من است. هم اینکه فوتبالش از نظر فنی سطح بسیار بالایی داشت و هم در تیم منتخب جهان بازی کرد. خوشحالم که تجربه بازی کنار ایشان را داشتم.

هافبک هجومی:

فوتبال علی کریمی را بسیار دوست داشتم. چه از نظر شخصیتی و چه فنی عالی بود. فکر می کنم سطحش چند کلاس از فوتبال ایران بالاتر بود.

مهاجمان:

علی دایی و عبدالعلی چنگیز انتخاب های من هستند. انتخاب علی دایی که کاملا توجیه دارد. او بهترین گلزن تاریخ فوتبال ما است و فوتبال ایران را در دنیا به اسم او می شناسند. در کنار عبدالعلی چنگیز هم سال ها در تیم ملی و استقلال بازی کردم و می دانم چه بازیکن فوق العاده ای بود. اینجا باید از حمید علیدوستی هم نام بیاورم که بسیار دوست داشتنی است. صمد مرفاوی هم می توانست در تیم منتخب قرن باشد.

شاهین بیانی پس از تکمیل شدن 11 بازیکن تیم منتخب، سه بازیکن برتر این تیم یا همان سه بازیکن قرن را به ترتیب ناصر حجازی، مجید نامجو مطلق و علی کریمی معرفی کرد.

او همچنین در خصوص انتخاب مربیان قرن افزود:

افتخارم این است که با منصور پورحیدری کار کرده ام. بی تردید او را مربی قرن می دانم. روحش شاد باشد، در زمان حیاتش 11 بازیکن برتر عمرش انتخاب کرد و من لیبروی تیمش بود. ولادیمیر جکیچ را هم در بخش مربی خارجی بنویسید. فوتبالم را با او آغاز کردم، در زمان جام تخت جمشید. تجربه کار کردن با او را دارم و می دانم چه مربی خوبی بود.

داور قرن:

محمد صالحی را انتخاب می کنم. او در دوران ما بهترین بود. روحش شاد باشد.

تیم قرن:

بی برو و برگرد استقلال 1990 بهترین تیم قرن و آسیا بوده است. دو فینال آسیا تجربه کردیم. به قهرمانی آسیا رسیدیم. کاپیتان آن تیم بودن افتخار بزرگی برای من است.

در پایان شاهین بیانی از حسین رضازاده، حمید سوریان و علیرضا دبیر به عنوان سه ورزشکار برتر قرن یاد کرد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی مهدی طارمی آقای گل فعلی لیگ پرتغال کریستیانو رونالدو موضعش درباره سولسشر را مشخص کرد سایه سنگین زیدان روی سر مربیان تحت فشار؛ از سولسشر و پوچتینو تا دشان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شاهین بیانی فوق العاده تیم منتخب دفاع راست تیم قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه