Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان، عصر امروز (یکشنبه - ۲ آبان ماه) برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مراسم قرعه‌کشی مسابقات بوکس قهرمانی جهان امروز (یکشنبه) در حضور مربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در صربستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها بیش از 600 بوکسور حضور دارند که پس از قرعه‌کشی 10 بوکسور ایران رقیبان خود را شناختند.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

سجاد محمدپور‌ در رقابت‌های وزن 57 کیلوگرم که با حضور 44 بوکسور برگزار می‌شود، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده رقابت بوکسورهای کوبا و جمهوری آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

رقابت‌های وزن 60 کیلوگرم با حضور 51 بوکسور وزن‌کشی شد و دانیال شه‌بخش در دور نخست با بوکسور گامبیا مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف بوکسور مکزیکی خواهد رفت. 

اشکان رضایی نماینده وزن 63.5 کیلوگرم بوکس ایران با 44 بوکسور در یک جدول قرار گرفته است و در اولین گام مقابل حریف اهل لیتوانی قرار می‌گیرد و در صورت برد با بوکسوری اسکاتلندی مبارزه خواهد کرد. 

وزن 67 کیلوگرم مسابقات بوکس قهرمانی جهان با حضور 49 بوکسور برگزار خواهد شد و مسلم مقصودی نماینده ایران پس از استراحت در دور نخست، در مرحله بعد با برنده جدال بوکسورهای پورتوریکو و کره جنوبی مبارزه می‌کند. 

فرهاد مرادی در وزن 71 کیلوگرم در دور نخست با بوکسور قزاقستان مبارزه خواهد کرد. وزنی که با حضور 47 مشت‌زن برگزار خواهد شد. 

در وزن 75 کیلوگرم نیز 46 بوکسور وزن‌کشی کردند و  سیدشاهین موسوی در پیکار نخست رو در روی نماینده قرقیزستان قرار خواهد گرفت. 

میثم قشلاقی  در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد و در دور دوم مقابل مشتزن اهل چین تایپه روی رینگ وزن 80 کیلوگرم خواهد رفت. وزنی که با 41 بوکسور مسابقات خود را برگزار خواهد کرد. 

در وزن 86 کیلوگرم که با حضور 32 بوکسور برگزار می‌شود، علی جمالی در مبارزه اول برابر بوکسوری از رومانی قرار می‌گیرد. 

طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم  پس از یک دور استراحت در جمع 32 بوکسور به مصاف نماینده اتریش خواهد رفت. 

همچنین پوریا امیری آخرین نماینده ایران، در وزن 92+ کیلوگرم در دور اول استراحت و در دور دوم با بوکسور ازبکستانی مبارزه می‌کند. در این وزن 33 مشت‌زن حاضر هستند.

هدایت ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقات برعهده  علیرضا استکی خواهد بود و همایون امیری، شهرام فاتح و محمود نهتانی نیز به‌عنوان مربی در کنار تیم ملی بوکس حضور خواهند داشت. تیم ایران در اوزان 48، 51 و 54 کیلوگرم، بوکسوری به این رقابت‌ها اعزام نکرده است.

 رقابت‌های جهانی صربستان از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد  و در نخستین روز این رقابت‌ها هیچکدام از بوکسورهای کشورمان روی رینگ نمی‌روند.

بوکس قهرمانی جهان| ملی‌پوشان ایران به بلگراد رسیدند

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران بوکس تیم ملی بوکس ایران بوکس بوکس قهرمانی جهان رقابت ها دور نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا