Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال زنیت در هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه با نتیجه پرگل ۷ بر یک بر یک اسپارتاک مسکو را درهم کوبید و صدرنشین جدول را حفظ کرد.

برای این تیم در این رقابت سردار آزمون (دقایق ۲۰ و ۳۶)، کلودینهو (۲۸)، موستووی (۴۵ و ۵۶)، ژیوبا (پنالتی- ۸۰) و یروخین (۸۸) گلزنی کردند. این بازی در ورزشگاه کرستوسکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه گل ششم زنیت به اسپارتاک با خطای پنالتی اعلام شده روی آزمون بدست آمد.
زنیت با این پیروزی که با گلزنی مهاجم ایرانی اش نیز همراه بود، صدرنشین مقتدر لیگ روسیه باقی ماند. اسپارتاک نیز در رده هفتم ایستاد.   گل اول زنیت به اسپارتاک توسط سردار آزمون   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   گل سوم زنیت به اسپارتاک مسکو توسط آزمون در دقیقه ۳۶   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   گل ششم زنیت به اسپارتاک مسکو با خطای پنالتی اعلام شده روی آزمون   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت روسیه زنیت سن پترزبورگ زنیت به اسپارتاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار