Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، روزنامه «فایننشال تایمز» از تصمیم اتحادیه اروپا برای بازگرداندن هیات دیپلماتیک خود به کابل خبر داد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا تصمیم دارد به منظور افزایش تماس ها با طالبان، ظرف یک ماه آینده هیات دیپلماتیک خود را به پایتخت افغانستان بازگرداند.

طبق گزارش فایننشال تایمز، هیاتی از اتحادیه اروپا ماه گذشته به منظور بررسی بازگرداندن هیات دیپلماتیک این اتحادیه، به افغانستان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان ماه سپتامبر گذشته از کشورهای جهان خواسته بود که سفارت های خود در کابل را بازگشایی نمایند.

سخنگوی کمیساریای امور خارجی اروپا ماه آگوست گذشته از خارج کردن تمام کارمندان هیات دیپلماتیک اتحادیه اروپا به همراه خانواده آنها از افغانستان خبر داده بود.

کد خبر 5335096

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان اتحادیه اروپا شهر کابل ایالات متحده امریکا سوریه افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی عراق انتخابات عراق فلسطین طالبان ایران لبنان ترکیه ولادیمیر پوتین رجب طیب اردوغان هیات دیپلماتیک اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در غرب کابل

خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که حوالی ساعت شش عصر امروز پنجشنبه، صدای چندین انفجار پی‌هم از غرب کابل شنیده شده است.

بر اساس معلومات ابتدایی گفته می‌شود تانک تیل در نزدیکی های حوزه ششم امنیتی در جاده فیض محمد کاتب هزاره دچار آتش سوزی شده است.

مقامات طالبان تا کنون درباره این خبر اظهاری نکرده‌‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد