Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسنعلی نوری در جشن محوری و بزرگ هفته وحدت که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت:  دشمن از پیشرفت اسلام و مسلمانان در عرصه‌های مختلف در خوف و وحشت بوده و درمانده شده و براین اساس به سراغ کار‌هایی به مثل قرآن سوزی می‌رود.

وی تاکید کرد: حراست از عزت اسلام یکی از وظایف مسلمانان است، دشمنان با حربه‌های گوناگون به دنبال اقداماتی به مثل اسلام هراسی در جوامع بشری و جوامعی که گرایش به اسلام در آن‌ها افزایش پیدا کرده است، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری اضافه کرد: داعش را دشمنان و خصوصا صهیونیست ایجاد کردند و آنان با معرفی این گروه به عنوان مظهر اسلام در تلاشند که جلو رشد و افزایش جریان اسلام گرایی و اسلام خواهی را که روز به روز درحال افزایش است، بگیرند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که مسلمان باید به عنوان رسالت خود انجام دهند، تبلیغ اسلام ناب محمدی است، اسلامی که مبتنی بر سنت و سیره پیامبر رحمت (ص) است.

  برگزاری مسابقه، اجرای نمایش طنز، اجرای برنامه‌های متنوع شاد و نورافشانی از دیگر برنامه‌های اجرا شده این‌مراسم بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت دانشگاه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • زائری از پرو
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است