Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سینماگران برای همکاری با این وزارتخانه و استفاده از ظرفیت‌های داستانی حوزه ورزش و جوانان دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امشب با حضور در آئین اختتامیه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در سخنانی بیان کرد: عرض خداقوت و تشکر دارم از همه دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از جشنواره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان خادم و ورزش جوانان علاقه‌مند بودم بگویم جای ورزشکاران، کشتی‌گیران، وزنه‌برداران نوجوان در اینجا خالی است.

وی ادامه داد: از همه فیلمسازان خواهش می‌کنم به کمک ما بیایند. ما فیلم‌نامه‌ها و اتفاقات عجیب و ارزشمندی در زندگی داریم. ضمن اینکه داستان‌های جالب درباره زندگی قهرمانان عزیزی داریم که این جوانان در آینده اسطوره خواهند شد، من خواهش می‌کنم بخشی از این وقایع مهم را ثبت کنیم.

سجادی در ادامه گفت: اینجا یک داستان واقعی از یک نوجوان قهرمان در حاشیه جنوب شهر تهران می‌گویم. این داستان در یک زمین فوتبال رخ داده است. ورزشکار عزیزی در جلسات تمرین تنها مورد تشویق یک نفر از سکوی تماشاچیان قرار می‌گرفته. این ورزشکار اصلاً بازی خوبی نداشته، او در اولین روز مسابقات از سرمربی خواسته در ارنج نهایی فیکس بازی کند مربیان خواستند دلش نشکند و او را به زمین فرستاده‌اند او چند گل می‌زند، اما ناراحت بود، بازی که تمام می‌شود از او می‌پرسند چرا امروز متفاوت بودی، این ورزشکار می‌گوید آنکه من را در تمرین‌ها تشویق می‌کرد پدرم بود، او نابینا بود، نمی‌دانست من چه کیفیت بازی دارم او در نیمه شب فوت کرد اگر این موضوع را می‌گفتم من را بازی نمی‌دادید حالا که فوت شده می‌دانم نظاره‌گر بازی است من یقین داشتم او من را می‌دیده، این ورزشکار حالا مربی ورزش است. این ورزشکار در منطقه کم برخوردار بود.

وی تأکید کرد: از این اتفاقات پیرامون ما بسیار است. به این سادگی شاید بتوانیم اسطوره‌هایی رقم بزنیم. بخشی از دعوتنامه جدی امشب مختص جوانان بود. پیش از این برنامه خدمت رئیس‌جمهور بودم برای تقدیر از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک. بر خودم تکلیف دیدم که به اینجا هم بیایم. خواهش می‌کنم از همه عزیزان سینمایی که حتماً در کنار وزارت ورزش و جوانان باشید، این جوانان به ما نیاز دارند، هر چه بکاریم، بهترینش را در آینده درو می‌کنیم. به سهم خودم از همه مهمانان تشکر می‌کنم. امروز تجربه ارزشمندی برای من بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سجادی وزیر ورزش وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است