Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول پس از برد ۵ بر صفر شاگردانش در اولدترافورد مقابل تیم منچستریونایتد به تمجید از آنها به خصوص ستاره‌های خط حمله سرخپوشان مرسی ساید از جمله محمد صلاح که هت‌تریک کرد پرداخت و گفت: «نتیجه بازی دیوانه‌کننده است. کاری که بازیکنان ما در یک سوم دفاعی حریف انجام دادند، جنون‌آمیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما پرس را از خط حمله آنها آغاز کردیم و به این ترتیب توپ‌ها را راحت‌تر پس می‌گرفتیم و گل‌هایی فوق‌العاده زدیم. من پرسیدم که آیا قبلاً سابقه داشته است که چنین نتیجه‌ای برای این بازی رقم بخورد یا نه. اگر چنین نتیجه‌ای تا به حال رقم نخورده باشد، پس مدتی طول می‌کشد که دوباره شبیه آن را ببینیم. ۵-۰! من از این خوشحال‌تر نمی‌توانم باشم. این استثنایی است، به معنای واقعی خارق‌العاده.»

این قاطعانه‌ترین برد تاریخ لیورپول در خانه رقیب دیرینه بود و کلوپ هم از آن به‌عنوان نتیجه‌ای یاد کرد که در تاریخ این باشگاه به یادگار خواهد ماند. سرمربی آلمانی لیورپول افزود: «این گروه از بازیکنان همیشه می‌خواستند که فصل خودشان را در تاریخ بسیار غنی این باشگاه بنویسند. با پیروزی امشب بخشی کوچک از این کار صورت گرفت، چرا که مردم در آینده تا مدت‌ها درباره‌اش صحبت خواهند کرد. از این بابت صد درصد مطمئنم، چون چنین نتیجه‌ای دیگر به این زودی‌ها تکرار نخواهد شد، البته اگر هرگز تکرار شود. ما در استفاده از موقعیت‌ها بسیار حرفه‌ای و بی‌رحم بودیم. پرس از جلوی بازیکنان‌مان عالی بود. بازی تیمم تمام آن چیزی بود که یک مربی می‌خواهد از بازیکنانش ببیند.»

بی‌رحمی لیورپول‌ها در تحمیل سنگین‌ترین شکست فصل منچستریونایتد سرمربی آنها اوله‌گنار سولشائر را بیش از پیش در معرض فشار و انتقاد قرار داد. کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا با همتای نروژی‌اش ابراز همدردی می‌کند یا خیر هم گفت: «البته. تنها چیزی که الان نمی‌خواهم این است که جای سولشائر باشم. بعد از باختن یک دربی، جواب دادن به سؤالات برای یک مربی سخت‌ترین چیز است. پس مطمئنم که او الان لحظات خوبی را سپری نمی‌کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیورپول لیورپول یورگن کلوپ نتیجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد