Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:43:20 GMT

رکورد پرسپولیس توسط پرسپولیس می‌شکند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۲۴۸۲

رکورد پرسپولیس توسط پرسپولیس می‌شکند

برد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر نساجی، تیم یحیی گل‌محمدی را به رکورد 22 بازی بدون شکست می‌رساند که از این جهت می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها جالب توجه باشد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر تیم فولاد در اهواز موفق شد آمار 21 بازی پیاپی بدون شکست در لیگ را به نام خود به ثبت برساند تا از این حیث با رکورد سایپا در لیگ پنجم، سپاهان در لیگ دهم و همچنین رکورد قبلی خودشان در لیگ پانزدهم برابر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر نساجی، تیم یحیی گل‌محمدی را به رکورد 22 بازی بدون شکست می رساند که از این جهت می تواند برای پرسپولیسی ها جالب توجه باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد بازی لیگ پرسپولیس پرسپولیس فولاد یحیی گل محمدی پیروزی اهواز رکورد لیگ پانزدهم لیگ دهم بدون شکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام با شکست ذوب آهن توانست چند رکورد منحصر به فرد را در اختیار داشته باشد و همچنین طلسم‌شکنی‌هایی هم انجام دهد و این آمار پیروزی دلچسب و صدرنشینی را برای او شیرین‌تر می‌کند.

محمد ربیعی و جواد نکونام برای هفتمین بار مقابل هم قرار گرفتند و پیش از این مسابقه چهار تساوی و دو شکست سهم جواد نکونام بود و او در بازی حساس مقابل ذوب آهن توانست این طلسم را باطل کند و اولین شکست را به محمد ربیعی تحمیل کند، جواد نکونام همچنین بعد از ژوزه مورایس دومین سرمربی بود که توانست تیم محمد ربیعی را در بازی‌های خارج از خانه شکست دهد.

نکته‌دیگری که ذوبی‌ها در طول فصل آن را ثابت کرده بودند حفظ برتری زمانی بود که گل اول را به ثمر می‌رساندند و در هیچ مسابقه‌ای از لیگ برتر پس از به ثمر رساندن گل اول شکست نخورده بودند اما جواد نکونام و شاگردانش این اتفاق را رقم زدند و برای اولین بار در طول فصل توانستند ذوب آهن را در دیداری که از حریف خود پیش افتاده شکست دهند و این یک رکورد خاص برای آبی‌ها مقابل ذوب آهن به حساب می‌آید.

استقلال با شکست دادن ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به یازدهمین پیروزی در ورزشگاه خانگی دست پیدا کردند و تنها دو دیدار دیگر تا شکست ناپذیری در ورزشگاه آزادی فاصله دارند، آنها مقابل فولاد و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد و اگر بتوانند در این مسابقات هم بدون شکست باقی‌ بمانند بدون شکست در ورزشگاه خانگی فصل را به پایان خواهند رساند.

نکونام در این مسابقه بیست و سومین بازی بدون شکست متوالی را هم پشت سرگذاشت تا 8 بازی دیگر با رکورد منحصر به فرد فرهاد مجیدی فاصله داشته باشد، او در صورتی که فصل آینده در استقلال حضور داشته باشد و در ادامه فصل هم همچنان بدون شکست باقی بماند، می‌تواند از لحاظ تعداد بازی به رکورد مجیدی برسد، آنها در این فصل فقط مقابل سپاهان شکست خوردند و در دیگر مسابقات شکست ناپذیر بودند.

دیگر خبرها

  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس