Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتسال آرژانتین گفت: سطح جام جهانی واقعاً بالا و سطح کیفی تیم‌ها نسبت به ادوار قبلی متفاوت بود.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتسال آرژانتین برای دومین دوره متوالی توانست به فینال جام جهانی راه یابد، اما آلبی‌سلسته در فینال این دوره از رقابت‌ها در لیتوانی مغلوب پرتغال شد تا آبی و سفیدپوشان به نایب قهرمانی جهان بسنده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ستاره‌های آرژانتین در دو دوره اخیر قطعاً کسی نیست جز آلن برندی که با پیراهن شماره ۱۱ آلبی‌سلسته می‌درخشد. برندی متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۸۷ در شهر لاس پالماس اسپانیاست، اما در عرصه بازی‌های ملی وی برای آرژانتین بازی و پیراهن این تیم را بر تن کرد. وی سابقه بازی در تیم‌های مطرحی مانند اینتر مووی استار، ژائن، بنفیکا، سانتیاگو و آکواساپونه را در کارنامه دارد و در ویترین افتخاراتش چهار جام با تیم‌های بنفیکا پرتغال و ژائن اسپانیا دیده می‌شود.

او در سطح ملی هم سابقه درخشانی دارد و از سال ۲۰۱۵ برای تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند. برندی در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا که با قهرمانی آرژانتینی‌ها همراه بود زننده یکی از گل‌های تیمش در پیروزی ۵ بر ۴ مقابل روسیه در فینال بود.

به بهانه نایب قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی لیتوانی و همچنین بازی برابر ایران خبرگزاری میزان گفت‌وگوی متفاوتی را با این بازیکن انجام داده که در زیر آن را می‌خوانید:

*سطح مسابقات جام جهانی چگونه بود؟

هر بازی در جام جانی دشوار است و نه تنها سطح کیفی تیم‌ها بیشتر شده، بلکه بر تعداد تیم‌های خوب نیز افزوده شده است. سطح جام جهانی واقعا بالاست و سطح کیفی تیم‌ها نسبت به ادوار قبلی متفاوت بود. این نشان می‌دهد که کشور‌ها در حال سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر به فوتسال هستند تا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

*در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مقابل ایران بازی کردید.

 بازی سختی مقابل ایران داشتیم و فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم، زیرا توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شویم.

*سطح بازی ایران را چگونه دیدید؟

ایران یکی از بهترین تیم‌های ملی جهان را دارد، چرا که در کلمبیا در جایگاه سوم ایستاده بود و در اینجا هم یکی از تیم‌های مدعی بود و شانس رفتن روی سکو را داشت.

*اینطور به نظر می‌رسید که در آن دیدار ایران به شما باخت تا در مراحل بعدی با حریفان راحت‌تری روبرو شود.

من دقیقاً نمی‌دانم بازیکنان ایرانی در آن دیدار چه اهدافی داشتند و به دنبال چه بودند، اما شرایط بازی نشان می‌داد که آن‌ها در هر مسابقه به دنبال پیروزی هستند، اما با این وجود من فقط به آرژانتین اهمیت می‌دهم چرا که در هر بازی در جام جهانی برای پیروزی به زمین می‌آمدیم و برایمان تفاوتی نداشت مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم.

 

*سخت‌ترین دیدار شما برابر کدام تیم بود؟

سخت‌ترین بازی ما مقابل روسیه بود، به ویژه در نیمه دوم؛ زیرا ۵ خطایی شده بودیم و شرایطمان پیچیده شده بود و در هر لحظه از بازی امکان داشت با انجام خطای ششم تیم روسیه صاحب پنالتی شود که در آن صورت کار برایمان سخت می‌شد. هر چه بود توانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم و روی بازیکنان تیم حریف مرتکب خطا نشویم تا به پنالتی نرسند.

*در دوره قبل به آسانی قهرمان جهان شدید، اما در این دوره در فینال مغلوب پرتغال شدید.

پرتغال واقعاً تیم خوب و باکیفیتی است و ترکیبی از بازیکنان جوان و با استعداد و همچنین بازیکنان باتجربه را کنار هم دارد. با این حال من فکر می‌کنم در فینال بازی بسیار خوبی انجام دادیم، اما شانس با ما یار نبود و در نهایت به نایب قهرمانی جهان رسیدیم.

*یکی از اتفاقات مهم این جام حذف تیم ایران بود. فکر می‌کردید ایران مقابل قزاقستان شکست بخورد؟

فکر می‌کردم که قزاقستان بتواند ایران را ببرد، اما در هر صورت فوتسال ایران به مراتب غنی‌تر و بهتر از قزاقستان است، اما باید پذیرفت پیروزی در هر دیدار رویداد مهمی همچون جام جهانی کار دشواری است زیرا می‌دانید اگر شکست بخورید باید به خانه برگردید.

*شرایطت در تیم باشگاهی‌ات چطور است؟

هواداران باشگاهی که برایش بازی می‌کنم در طول مسابقات جام جهانی در لیتوانی پیگیر شرایطم بودند و بازی‌های ما را می‌دیدند که از این بابت از آن‌ها ممنونم. هدف تیم باشگاهی‌ام اینست که بهترین نتایج را کسب کنیم و در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. خوشبختانه لیگ را خوب شروع کرده‌ایم و امیدوارم تا آخر به همین شکل ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: ناصری: عزیزی خادم پیشکسوت‌ها و فوتسال را نمی‌شناسد/ بازی با قزاقستان عیار تیم ملی را مشخص کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال آرژانتین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال آرژانتین جام جهانی تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق اعتقاد دارد، اشتباه از تیمش در دیدار با تایلند سبب حذف عراق از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شده است. - اخبار ورزشی -

ریکاردو سوبرال (ملقب به کاکائو) درباره ناکامی تیم ملی فوتسال عراق در راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پیش از شروع بازی‌ها، دو دیدار دوستانه با مراکش داشتیم و سپس برای پنج بازی دوستانه، به مدت 21 روز در کرواسی ماندیم. با این حال، نبود بازی دوستانه در عملکردمان مؤثر بود. جام ملت‌ها سطح بالایی داشت و عراق بیشترین گل را در مرحله گروهی به ثمر رساند.

انتظار می‌رفت ژاپن متفاوت با سال‌های قبل باشد
وی درباره حذف زودهنگام ژاپن و صعود افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی 2024 اظهار داشت: انتظار می‌رفت که ژاپن متفاوت با دوره‌های گذشته باشد. این تیم در دیدارهای دوستانه با استرالیا مساوی کرد و به قرقیزستان باخت. افغانستان هم به خوبی آماده جام شد و 14 بازی دوستانه پیش از شروع مسابقات داشت. تاجیکستان نیز شگفتی رقابت‌ها بود و علاوه بر ارائه بازی‌های خوب، شرایط فیزیکی خوبی داشت. به اعتقاد من دروازه‌بان تاجیکستان تفاوت را رقم زد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

اوایل بازی با استرالیا ترسو بودیم
سرمربی تیم ملی فوتسال عراق با اشاره به نتایج تیمش در دور گروهی جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: مقابل عربستان که آماده‌سازی بسیار خوبی را در برزیل و اروپا پشت سر گذاشته بود، کیفیت بالایی از خودمان نشان دادیم و 5 بر یک پیروز شدیم. برابر ازبکستان خوب نبودیم و اگر کمتر اشتباه می‌کردیم، اختلاف دو تیم به سه گل نمی‌رسید (ازبکستان 4 بر یک پیروز شد). در نیمه اول دیدار با استرالیا بسیار عصبی و ترسو بودیم، اما در نیمه دوم فوق‌العاده عمل کردیم و 6 بر 2 پیروز شدیم.

یک اشتباه به قیمت حذف عراق تمام شد
کاکائو در مورد دیدار نفس‌گیر عراق برابر میزبان جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: دیدار عراق - تایلند در تاریخ ما می‌ماند. دقایق زیادی بود که سرتر از حریف بودیم و هنگامی که یک بازیکن بیشتر از تایلند داشتیم، سه موقعیت محرز گلزنی را هدر دادیم. زمانی که بازی 2-2 بود و هنگامی که آماده وقت‌های اضافه می‌شدیم، اشتباهی کردیم که به قیمت حذف عراق تمام شد. استعدادهای زیادی کشف کردیم که بدون ترس بازی می‌کردند و تفاوت ما نسبت به گذشته مشهود بود.

جام ملت‌های فوتسال آسیا 4 سال یک بار می‌شود؟

همیشه مدرسه فوتسال ایران را ستایش می‌کنم
وی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: بعضی از دیدارهای ایران را تماشا کردم و دیدم که این تیم برای قهرمانی به تایلند آمده بود. ایران بهترین بازی خودش را در فینال مقابل تایلند ارائه کرد. این تیم بازیکنانی دارد که می‌توانند در هر لیگ دنیا بازی کنند. من از مدرسه فوتسال ایران همیشه تمجید می‌کنم و این قهرمانی را به همه مربیان و بازیکنانی که روی قهرمانی تمرکز کرده بودند، تبریک می‌گویم.

4 سال یک بار شدن جام ملت‌ها خیلی بد است
سرمربی تیم ملی عراق در مورد شنیده شدن زمزمه‌هایی پیرامون برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا با بازه زمانی چهار ساله بیان کرد: این اتفاق بسیار بد است. در تقویم باید رقابت‌های بیشتری داشته باشیم تا با سایر تیم‌های ملی آسیایی رقابت کنیم و کیفیت خودمان را بالاتر ببریم. می‌بینیم که در قاره اروپا، جام باشگاه‌ها هر سال و جام ملت‌های اروپا نیز هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!