Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صباغ‌زاده با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به نهاد خانواده توجه دارد تأکید کرد این فیلم با توجه به موضوعش برای نسل جوان اثری جذاب و مفید است.

مهدی صباغ‌زاده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: اکران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» که در اخبار منتشر شده به اشتباه دوازدهم آبان مطرح شده، سه یا چهار هفته بعد خواهد بود تا فاصله‌ای بین اکران دو فیلم «گشت 3» و «قهرمان» با این فیلم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغ‌زاده خاطرنشان کرد: پس از اکران دو فیلم «گشت 3» سعید سهیلی و «قهرمان» اصغر فرهادی شرایط اکران مشخص می‌شود و می‌توان حدس زد که فیلم‌ها در گیشه چه میزان فروش خواهند داشت. امیدوارم با اکران دو فیلم «قهرمان» و «گشت 3» شرایط خوبی در سینماها حاکم شود.

او افزود: فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده اثری است که به نهاد خانواده توجه دارد و ابعادی فانتزی نیز در قصه فیلم دیده می‌شود. این فیلم همانند فیلم قبلی کاوه صباغ‌زاده با عنوان «ایتالیا ایتالیا» اثری جذاب و دیدنی است که فکر می‌کنم مورد استقبال مخاطبان سینما قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده در ادامه گفت: بازخوردهای بسیار خوبی را در جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم و فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» نسبت به نسخه جشنواره هیچ تغییری نداشته و همان نسخه اکران می‌شود. خوشبختانه تا امروز اکثر منتقدان و مخاطبانی که این فیلم را دیده‌اند آن را اثری جذاب و سرگرم‌کننده دانسته‌اند که برای ما بسیار امیدوارکننده است.

صباغ‌زاده در پایان اظهار داشت: امیدوارم که مردم از فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» استقبال کنند. این فیلم با توجه به موضوعی که دارد برای نسل جوانی که به ازدواج فکر می‌کند و یا قصد تصمیم‌گیری در این زمینه دارد می‌تواند مفید و جذاب باشد و به جوانان پیشنهاد می‌دهم که دیدن این فیلم را در سینما از دست ندهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی اصغر فرهادی خانواده جشنواره فیلم فجر ازدواج اصغر فرهادی ایتالیا جشنواره فیلم فجر خانواده نسل جوان مهدی صباغ زاده رمانتیسم عماد و طوبا رمانتیسم عماد و طوبا فیلم سینمایی اثری جذاب صباغ زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام میکائیل اسکندری در جلسه شورای برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت و آیین‌های مربوط به بزرگداشت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد افزود: نهاد‌های فرهنگی باید برنامه‌های ویژه خود برای این دهه را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند تا با زمان بندی و برنامه ریزی دقیق آحاد مردم را برای حضور و شرکت در این برنامه‌ها دعوت کنیم.

وی هدف اصلی از اجرای برنامه‌های مربوط به دهه کرامت را توجه به نهاد خانواده اعلام و اظهار کرد: بر همین اساس انتظار می‌رود تمام ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و عمومی حداقل برای اجرای یک ویژه برنامه برنامه ریزی کنند تا در طول ۱۰ روز این برنامه‌ها به شکل باشکوه و با مشارکت خانواده‌ها برگزار شود.

حجت الاسلام اسکندری فضاسازی محیطی توسط شهرداری ها، اجرای جنگ‌های شادی در بوستان ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعطای تخفیف‌های ویژه از سوی نهاد‌های خدمات رسان همچون دستگاه قضائی، شهرداری ها، میراث فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در امامزاده‌ها و تجلیل از بانوان نمونه، تدوین برنامه‌های فرهنگی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مذهبی را از جمله رئوس برنامه‌های مربوط به دهه کرامت در آذربایجان شرقی برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد مصادف با ارتحال امام راحل و قیام تاریخی مردم ایران ضد رژیم ستم شاهی اشاره و اضافه کرد: برای اجرای ویژه برنامه‌های این روزهای مهم ۱۴ کمیته در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است که باید در حوزه‌های تخصصی وارد شده و برنامه‌های جامع خود را برای برگزاری باشکوه این دو رویداد ارائه دهند.

وی تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، آماده سازی مساجد و پایگاه‌های بسیج، راه اندازی گروه سرود دانش آموزی با محوریت سوگواری، اجرای برنامه‌های متنوع برای جانبازان و ایثارگران، مسابقات نقاشی، تبیین و تشریح وصیت نامه امام راحل، برنامه‌های مختلف ورزشی، توزیع اقلام معیشتی برای نیازمندان و اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های تخصصی اندیشه‌های امام را از جمله برنامه‌های مدنظر برای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه اعلام کرد.

از سالروز ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا سالروز میلاد ثامن الائمه امام رضا (علیه السلام) برابر با اول تا ۱۱ ذیقعده _ که امسال مصادف شده است با ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه _ به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • مست عشق و حواشی یک پوستر