Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام ملانوری استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته بیمه سلامت به شرح زیر است:

به نام خدا

مسئله سلامت، جزو مسائل درجه یک هر کشوری است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

موضوع سلامت همواره جزو اولین مسائل مهم زندگی جوامع بشری بوده و بدون تردید حدیث معروف النعمتان مجهولتان، الصّحّة و الأمان که اشاره به دو نعمت حیاتی سلامت و امنیت دارد، اهمیت این موضوع را مورد تأکید قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه و با وقوع پاندمی کرونا و تأثیرات نامطلوب این بیماری بر همه شئونات زندگی به ویژه عافیت و سلامت، حفظ صحت و سلامتی آحاد افراد جامعه روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار شده و دستگاه‌های اجرایی مختلف با اذعان به این که جامعه سالم بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه هاست، در این زمینه اقدامات در خور توجهی را در دستور کار خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز پزشک

بدینوسیله ضمن تبریک سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و آغاز هفته بیمه سلامت، از تلاش‌های کلیه حوزه‌های مرتبط در زمینه سلامت، اهتمام مجموعه بیمه سلامت خراسان جنوبی را که با تحت پوشش قرار دادن تمامی افراد فاقد پوشش بیمه و اجرای طرح‌هایی همچون نسخه نویسی الکترونیک، استحقاق سنجی، تبادل و رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری در بیمارستان‌ها و نظام ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی و برنامه نظام ارجاع و پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی، برای ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند اقدامات مهم و تأثیرگذاری در حوزه سلامت داشته را ارج نهاده و با تشکر و قدردانی از همت تمامی کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان، از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

حمید ملانوری شمسی

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت پاندمی کرونا دستگاه های اجرایی استاندار خراسان جنوبی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک جمع آوری زباله‌های حاشیه روستای رهنه از توابع شهر تایباد استان خراسان رضوی به همت دانش آموزان، مدیر و دبیران مدرسه شهید مولایی و با حضور دیگر مسئولان انجام شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر