Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@14:12:32 GMT

شاهرخ استخری و دخترش زیر درخت به +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۲۶۵۹

شاهرخ استخری یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام شاهرخ استخری است. شاهرخ استخری هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از شاهرخ استخری را ملاحظه می‌کنید.

 بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است.

پدر شاهرخ استخری و نوه هایش + عکس ماجرای ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال 1390 با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

شاهرخ استخری در کنار خانواده اش+عکس فرزندان دختر شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری رابه یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

گردش شاهرخ استخری با نبات کوچولو

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شاهرخ استخری شاهرخ استخری و دخترش شاهرخ استخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان

دولت پاکستان اقامت پناه‌جویان افغانستانی‌ دارنده کارت ثبت آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (پی‌او‌آر) را تا کمتر از دو ماه دیگر، تمدید کرده است.

وزارت ایالات و سرحدات پاکستان  در بیانیه‌ای نگاشت مدت اقامت این پناهجویان افغانستانی تا ۳۰ ماه جون تمدید شده است.

گفتنی است که دولت پاکستان در ۲۷ حمل سال جاری مرحله دوم اخراج پناه‌جویان از این کشور را آغاز کرده بود.

مقام‌های پاکستانی در آن زمان به پلیس این کشور دستور داده بودند تا اطلاعات را در مورد محل زندگی افغان‌های دارنده کارت اقامت موقت به‌سرعت تهیه کند.

انتظار می‌رود که در این مرحله حدود ۴۰۰ هزار پناه‌جوی افغانستانی‌ از پاکستان اخراج شوند.

بربنیاد آمار نهادهایی بین‌المللی، حدود ۲.۱۸ میلیون پناه‌جوی افغانستانی‌ دارای مدرک، از جمله ۱.۳ میلیون تن دارای کارت راجستریشن و بیش از ۸۸۰ هزار تن با داشتن کارت اقامت موقت در پاکستان زندگی می‌کنند.

این در حالی است که از زمان آغاز اخراج اجباری پناه‌جویان از پاکستان تا کنون، بیش از ۵۴۳ هزار پناه‌جوی افغانستانی‌ از این کشور اخراج و یا مجبور به بازگشت داوطلبانه به افغانستان شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری