Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، گارد ساحلی کانادا در صفحه توییتری طی بیانیه ای اعلام کرد که ۱۶ نفر از خدمه کشتی "زیم کینگستون" پس از رخ دادن آتش‌سوزی در کانتینرها تخلیه شده‌اند.

براساس اطلاعات سایت ردیابی مرین ترافیک، کشتی زیم کینگستون در نزدیکی شهر ویکتوریا در ایالت بریتیش کلمبیا، در تنگه جوآن فکتو که مرز دریایی بین کانادا و ایالات متحده است، آتش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارد ساحلی کانادا در ادامه افزود: یک پایگاه فرماندهی حادثه برای مدیریت حادثه و یک تیم هماهنگی بسیج شدند تا هم آتش را مهار کنند و هم کانتینرهایی را که از کشتی جدا شده اند، بازیابی کنند.

به گفته گارد ساحلی کانادا، در حال حاضر هیچ خطر ایمنی برای مردم در ساحل وجود ندارد، با این حال وضعیت همچنان تحت نظر خواهد بود.

گارد ساحلی کانادا همچنین بر این باور است به دلیل ماهیت مواد شیمیایی در کشتی کانتینری، مهار آتش باید به سرعت انجام شود.

تا کنون دلیل آتش سوزی مشخص نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم کانادا کشتی باری آتش سوزی ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم گارد ساحلی کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در سواحل یمن

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • معمای «مثلث برمودا»