Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکتا جمالی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان عربستان به سه مدال دست یافت. وی پیش از این سه برنز در مسابقات جوانان جهان را از آن خود کرده بود، در رده سنی نوجوانان هم تاریخ‌ساز شد و با کسب یک برنز و دو نقره نقش مهمی در افزایش امتیازات ایران در بخش تیمی ایفا کرد.

جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال کسب مدال طلا در مسابقات نوجوانان جهان عربستان بودم اما  شانس با من یار نبود و نتوانستم آخرین حرکت یک ضرب و دو ضرب را بزنم تا طلایی شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینکه نتوانستم به طلا برسم، بسیار ناراحتم و قسمت نبود و از رنگ مدالم راضی نیستم.

وی درباره رقبای خود در این مسابقات گفت: رقبایم در مسابقات جهانی عربستان بسیار قوی بودند و تجربه آنها در تمرین و مسابقات وزنه‌برداری بیشتر است. امیدوارم در رقابت‌های بعدی رکوردهای بهتری بزنم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری عنوان کرد: حضور در سه رده سنی مختلف وزنه ‌برداری زنان تجربه بسیار خوبی است و این امر می‌تواند در بهبود رکوردهایم موثر باشد.

وی افزود: با توجه به نظر کادر فنی شاید به مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در ازبکستان اعزام شوم. امیدوارم در هر رقابتی که شرکت می‌کنم از این به بعد عملکرد بهتری داشته باشم.

جمالی با اشاره به اینکه رکوردهایم نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بود، گفت: پیش از مسابقات ازبکستان رکوردهایم افزایش داشت اما به دلیل کرونا وقفه‌ای در تمرینات و مسابقات وزنه‌برداری زنان ایجاد شد اما در این چهار ماه افزایش رکورد داشتم.

وی گفت: حمایت‌های فدراسیون خیلی خوب است و اگر به همین روال پیش برود، دختران ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در مسابقات جوانان جهان در ازبکستان تنها یک مدال در وزنه‌برداری دختران کسب کردیم اما در عربستان و در پیکارهای نوجوانان جهان ۲ وزنه‌بردار موفق به کسب مدال شدند. اطمینان دارم دفعات بعدی این مدال‌ها بیشتر می‌شود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری یادآور شد: در مسابقات جهانی عربستان کشورهای مختلف عنوان می‌کردند که دختران ایرانی بسیار با قدرت و قوی هستند و توانستند در این سه سال به مدال دست یابند و در دنیا حرفی برای گفتن دارند.

وی تجربه حج در عربستان را خوب توصیف کرد و افزود: برای نخستین بار در مراسم حج شرکت می‌کردم. حس خیلی خوبی بود و یکی از دوستانم می‌گفت که ۷ بار به حج رفته است و دوباره می‌خواهد به زیارت برود. پیش از زیارت این حس را درک نمی‌کردم اما وقتی خودم  به زیارت رفتم متوجه شدم که چقدر عظمت حضور در جوار خانه خدا زیاد است.

جمالی درباره شرایط تحصیل در کنار تمرین وزنه‌برداری گفت: در این مدت با وجود تمرینات از طریق برنامه شاد در مدرسه هم حضور می‌یافتم. با توجه به اینکه مدرسه مجازی است، شرایط سختی ندارم و می‌توانم همزمان تمرین کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یکتا جمالی عربستان ازبکستان ازبکستان عربستان علی مرادی وزنه برداری زنان یکتا جمالی نوجوانان جهان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری