Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:14:23 GMT

خاطره جالب شواین اشتایگر از دخئا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۲۷۱۶

خاطره جالب شواین اشتایگر از دخئا

هافبک آلمانی سابق منچستر یونایتد خاطره جالبی را از دخئا نقل کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، داوید دخئا بعد از شب کابوس واری که برابر لیورپول و محمد صلاح داشت بار دیگر مورد انتقاد تند هواداران یونایتد قرار گرفت.

منچستر یونایتد در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ جزیره در اولدترافورد از لیورپول پذیرایی کرد و با 5 گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی دخئا نمایش ناامید کننده ای داشت و تقریبا به هیچ توپی نه گفت.

شواین اشتایگر هافبک آلمانی سابق یونایتد درباره نمایش ضعیف دخئا گفت: وقتی به منچستر یونایتد پیوستم دخئا من را کنار کشید و گفت: آیا من بهتر از نویر هستم.به او گفتم نه. نویر یک دروازه بان  متفاوت است. هر بار که دخئا بازی خوبی را به نمایش می گذاشت از من می پرسید که آیا بهتر از نویر است. الان هم می گویم که نویر در سطح دیگری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شواین اشتایگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید «سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم.»

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: با تیم قدرتمندی بازی داریم که از زمانی که در لیگ برتر بوده همیشه حریف سرسختی برای همه تیم‌ها بوده است. می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا برنده شویم. اتفاقاتی که هفته گذشته در بازی شمش آذر برای ما افتاد و گل دقایق پایانی، این فصل برای ما تکراری شده است. جلسه خوبی با بچه‌ها داشتم و تا سوت پایان بازی می‌خواهیم کار خودمان را به نحو احسن پیش ببریم.

او ادامه داد: باید خیلی حواسمان را جمع کنیم تا نهایت استفاده را از میزبانی ببریم و امتیازاتی را جمع کنیم که شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود. به بچه‌ها امید داریم. تمام توان خود را می‌گذارند تا تیم به موفقیت برسد. وقتی شما به تیم جوانی بازی می‌دهید باید منتظر این اتفاقات باشید و آن را به جان بخرید. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم. امیدواریم در این پنج بازی هم با تمام توان کار کنیم تا امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد