Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:29:25 GMT

شهیدمراد کیانی: انقلاب و رهبر را یاری کنید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۲۷۸۸

شهیدمراد کیانی: انقلاب و رهبر را یاری کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۲۵/ تبرک لحظاتمان با شهید مراد کیانی؛

بسم الله ارحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

خدایا! شهادت را که همان فوز عظیم و کمال نهائی انسان است نصیب این بنده حقیرت بفرما تا شاید از این طریق به آرزوی خود که همان زیارت حسین(ع) است برسم.

با سلام و درود بیکران بر شهیدان راه خدا وصیت خود را آغاز می‌کنم؛ برادران عزیز! اگر ما به جبهه می رویم اگر کشته می‌شویم راهمان راه خدا و هدفمان احیای اسلام است پیروزی اسلام و نابودی کفر در سراسر جهان نه برای چیز دیگری که سود مادی یا دنیوی داشته باشد.

بنده حقیر هم بنا به وظیفه خود به شما توصیه می‌کنم که در این راه قدم بردارید و راه  شهیدان که همان راه حسین(ع) است را ادامه دهید و بدانید ادامه دادن این راه در عمل دیده و مشاهده می‌شود و ادعای خداپرستی و مومن بودن بدون عمل نمی‌شود.

ما که در عاشورا حسین حسین می‌کنیم باید به ندای آن امام هم لبیک بگوئیم که در غیر این صورت اینها فقط شعار بدون عمل است بنابراین بنده هم تصمیم گرفتم به خدمت بروم و در لشکر توحید علیه خصم زبون مبارزه کنم، هدفم این نبوده که برگه پایان خدمت را بگیرم و برگردم و دیگر کاری با جنگ نداشته باشم بلکه هدفم بیشتر و والاتر از اینها بوده؛ من تا زمانی که جنگ بین اسلام و کفر هست، در آن شرکت می‌کنم.

ای حسین(ع) از تو می خواهم اگر شهید شدم مثل تو سرم از تن جدا شود و بدنم مثل تو پاره پاره گردد تا مردم بدانند یاران حسین(ع) مثل حسین(ع) دوست دارند که بدنشان در راه خدا قطعه قطعه گردد.

ای مردم اگر می‌خواهید راه خدا، پیامبر اسلام و راه حسین(ع) را ادامه دهید این انقلاب و این رهبر عزیز را یاری کنید و لبیک‌گوی ندای رسای آنها باشید.

برخی می‌گویند ما نماز می‌خوانیم و این همان مسلمانی است نه! نماز خواندن تنها برای مسلمان بودن و مسلمان ماندن کافی نیست و بدانید اگر ندای رهبر را لبیک نگویید در این جهاد و دفاع مقدس شرکت نکنید از نعمات خداوند به دور هستید و فردای قیامت جای مناسبی نصیبتان نمی‌شود فکر کنید، بیاندیشید در این مبارزه که پیامبر اکرم(ص) می فرماید هیچ عبادتی چون فکر کردن نیست، بیاندیشید به کشتار برادران و خواهرانمان در قصرشیرین، خرمشهر، مهران، سرپل ذهاب و سایر نقاط این میهن اسلامی توسط دشمنان.

پیامبر گرامی می‌فرمایند تصمیم قاطع، مقدمه پیروزی است ما هم باید از این لحظه به بعد تصمیمی یگیریم که به جبهه برویم و قبر شش‌گوشه اباعبدالله(ع) را زیارت کنیم و از آنجا به دشمن اصلی خود اسرائیل خون‌آشام بتازیم و آن را روانه زباله‌دان تاریخ کنیم تا رضای خدا را به دست آورده باشیم.

و اما پدر و مادر عزیزم بر مصیبتی که بر شما وارد می‌شود صبر کنید و زاری نکنید زیرا دشمنان اسلام شاد می‌شوند، از خواهران و برادران خود می‌خواهم مقاوم و استوار باشند و اسلام را یاری کنند، از دوستان و آشنایان نیز تقاضا دارم مرا حلال کنند.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: یاری رهبر و انقلاب شهادت مبارزه با اسرائیل راه خدا حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901384

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • ببینید | نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند