Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقات یکشنبه شب به پایان رسید و در رده سنی خردسالان وزن ۴۰- کیلوگرم، ????ابوالفضل شیبانی و امیرسبحان زارع به ترتیب اول و دوم شدند.

در رده سنی نونهالان وزن ۳۷- کیلوگرم محمدامین جلوداری به مقام قهرمانی رسید، در وزن ۴۱- کیلوگرم، پرهام رجایی و سیدمحسن موسوی مقام های اول و دوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۴۵- کیلوگرم، ????سیدیونس آزاد مقام اول، علی‌اصغر منفرد مقام دوم در وزن ۴۹- ????شادمهر دهقان زاده مقام اول، احمد طعیمه مقام دوم و علی احسانیان‌فر مقام سوم را بدست آورد. 

همچنین در وزن ۵۳- ????امیرحسین لک ، علیرضا باغستانی و حسین خیراندیش به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان، وزن ۴۸- ابوالفضل محتشمیان مقام اول و رسول غلامی دوم شد.

در وزن ۵۵- ، سامان عابدی مقام اول، سجاد محمودی مقام دوم و ابوالفضل امیری مقام سوم و در وزن ۵۹- ????مهران فتاحی مقام اول، عارف نجاریان مقام دوم و محمدمعین رایگان مقام سوم را کسب کرد.

در وزن ۶۳- ????سیدمحمدپارسا حیدری مقام اول، محمدعلی خاکزار مقام دوم و ????شایان عابدی مقام سوم و در وزن ۶۸- ????امیرحسین دهقانی مقام اول و ????سیدامین نوبخت مقام دوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان، در وزن ۵۸- ????محمدحسین خاکزار مقام اول و وزن ۶۸- ، محمد نقیبی مقام اول، امیر ملکی مقام دوم و ????میلاد انصاری مقام سوم و در وزن ۷۴- ????علی حاجی رضایی و سیدمهدی آقایی اول و دوم شدند.

در وزن ۸۷- ????ابوالفضل حسین زاده مقام اول و ????عرفان برجاسی مقام دوم را کسب کردند.

هم اکنون ۸۷۰ تکواندوکار زن و ۲ هزار و ۱۰۰ تکواندوکار مرد در استان به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و ۱۵ باشگاه در شهرستان‌های یزد، تفت، بافق، مهریز، ابرکوه، میبد و اشکذر در این رشته فعال است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیأت ورزشی و  ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها یزد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو یزد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو مقام دوم مقام اول مقام سوم رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا