Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: به دنبال آن هستیم که بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم و امیدوارم طلسم شکنی کرده و به مدال هم برسیم. به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان، از صبح امروز (دوشنبه) ۳ آبان ۱۴۰۰ آغاز شد که تیم ملی ایران نیز در این دوره از رقابت‌ها با ۱۰ بوکسور شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بوکسورهای ایران از روز دوم این مسابقات به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

مشتزنان ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد اردو زده‌اند، امیدوارند حسرت بوکس ایران در رقابت‌های جهانی را پایان دهند. شاگردان استکی که آمادگی خوبی از خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا نشان دادند، اکنون در پی آن هستند که ایران را برای اولین‌بار، در مسابقات جهانی به مدال برسانند. تیم اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران نیز درباره برگزاری این مسابقات به ایسنا گفت: ۱۰۵ کشور در این دوره ثبت نام کرده‌اند و مسابقات تنها در بخش مردان است. به‌خاطر جوایز بالا یعنی ۱۰۰، ۵۰ و ۲۵ هزار دلاری که برای این رقابت‌ها در نظر گرفته‌اند، قطعا شاهد مبارزات سطح بالایی خواهیم بود چون همه بوکسورهای خوب دنیا حضور دارند.

او درباره شرایط بوکسورهای ایران نیز توضیح داد: منتظر شروع مسابقات هستیم تا مشخص شود بوکسورهای ما چه شرایطی دارند، اما من می‌بینم که همه نفرات تیم انگیزه بالایی دارند. امیدوارم سنت شکنی شود و در رقابت‌های جهانی به مدال برسیم. همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتایج کسب شود.

استکی در پاسخ به این سوال که شانس مدال کدام وزن‌های ایران را بیش‌تر می‌داند؟ اظهار کرد: از وقتی که در تیم ملی حضور دارم و می‌بینم، شخصیت قهرمانی را در همه وزن‌ها داریم، اما بعضی وزن‌های ما باتجربه‌تر هستند. نفراتی مثل شه‌بخش، موسوی، محمدپور، مقصودی و رضایی، نسبت به نفراتی چون شریفی، جمالی، امیری، مرادی و حتی قشلاقی تجربه بیش‌تری دارند.

او در پایان گفت: واقعیت این است که من همه بوکسورهای خود را شانس مدال می‌دانم، اما امیدوارم روزشان باشد، خوشان باشند و با عملکرد خوبی روی رینگ حاضر شوند. با همه این صحبت‌ها ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوكس تيم ملي بوكس علیرضا استکی مسابقات جهانی بوکس رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی