Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:01:27 GMT

تقابل تیم‌های بحران‌زده نفت آبادان و تراکتور

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۲۳۳

تقابل تیم‌های بحران‌زده نفت آبادان و تراکتور

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.

نفت آبادان که در هفته اول لیگ در وقت‌های اضافه نیمه دوم، تسلیم شاگردان تارتار در ذوب آهن شد، امروز باید به مصاف تراکتوری برود که در بازی نخست خود خیلی ناآماده و ضعیف نشان داد و شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، نفت آبادان که امروز هم منصوریان را به دلیل کرونا در اختیار دارد، در حالی در تبریز با تراکتور دیدار می‌کند که مشکلات مالی‌اش پا برجا است و فعلا خبری از پول و رسیدگی بیشتر مالی نیست اما نفت که می‌داند اگر بازی‌های ابتدایی لیگ را از دست بدهد، شرایطش در جدول سخت‌تر می‌شود، به دنبال این است که با دست پر تبریز را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف امروز نفتی‌ها هم اگرچه اصلا شروع خوبی در لیگ نداشت و مانند نفت آبادان پیش از آغاز فصل با مشکلات فراوانی مواجه بود اما مطمئنا از این پس حریف آسانی برای رقبا نخواهد بود و امروز نیز روز سختی را برای شاگردان منصوریان رقم می‌زد. این دیدار باتوجه به انگیزه دو تیم برای جبران شکست در هفته اول، دیدنی است.

نفت آبادان از ساعت ۱۸ امروز در تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان استانی شهرستانها تیم فوتبال نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر