Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری چین خواستار همکاری کشورهای جهانی برای حل مشکلات امروز دنیا در حوزه های مورد بحث شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از رویترز، شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین امروز (دوشنبه) خواستار همکاری بیشتر کشورها دنیا برای حل مشکلات تروریسم، تغییرات اقلیمی و امنیت سایبری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنرانی رئیس جمهوری چین در پنجاهمین سالگرد بازگشت چین به سازمان ملل انجام شد.

شی جین پینگ در این سخنرانی گفت که کشورش مخالف یکجانبه گرایی، سیاست درب‌های بسته و بازی با حاصل جمع صفر است.

چین به عنوان اصلی ترین رقیب آمریکا در عرصه جهانی طی سال‌های اخیر چالش‌های بسیاری با واشنگتن داشته و کاخ سفید با استفاده از اهرم‌های فشاری مانند حقوق بشر، تایوان و تشکیل ائتلاف علیه پکن به دنبال کاهش سرعت پیشرفت این کشور است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنش آمریکا و چین رئیس جمهوری چین تنش آمریکا و چین رئیس جمهوری چین رئیس جمهوری چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد

سیدمحمد حسینی صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیات علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات وعده صادق عنوان کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیز خیلی‌ها اذعان می‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.  

وی ادامه داد: قبل از عملیات "وعده صادق" هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.  

حسینی، عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.  

وی بیان کرد: "وعده صادق" به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و موجب افتخار نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام شد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: اتفاقات روز‌های اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی، چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟